junibrura Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Har dere oversikt? Er nervene under kontroll? Jeg har mareritt om natta for alt som kan gå galt. Det er ytterst slitsomt Tenk, nå er det under 4 uker før vi skrider opp kirkegulvet ( eller andre gulv). Er det ikke litt sprøtt at det snart skal skje?
Gjest brud 08 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Vi har egentlig det meste under kontroll - venter på en par ting som er bestilt på nettet, som jeg satser på kommer i tide. Er egentlig ikke så stresset, men har også en del mareritt - og drømmer de merkeligste ting, som ikke har så stor betydning, men i drømmene blir de helt avgjørende!... Hehe,, For min del venter jeg på utdrikkningslaget - som jeg også gleder meg masse til!
kelte Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Noen innslag av nerver nå og da men det roer seg igjen Drømmer også om natta, rare uvirkelige drømmer, i helga drømte jeg at smokingen ikke passet min forlover på bryllupsdagen, den var for trang, å i stedet for å bytte somking så bytta jeg mannen. To en jeg så passa dressen og gifta meg med han huff.. Ellers venter jeg på utdrekkingslaget, som jeg mistenker er til helga Jeg føler jeg har ting under kontroll enda, det jeg har igjen er bordkort (godt igang) pynt, skal levere ringene til gravering i dag, å besøke lokalet i morgen for å hente noen ideer på pynt. Og bare sånn småtterier. Uka før tar jeg en ringerunde til alle leverandører for å få bekreftet at alt er i rute og iorden. Å jeg gleeeeeder meg masse!!!!
Nienne Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg begynner å bli ganske klar, ja. Mamma tar seg av en del avtaler og holder orden på mye - det hjelper meg godt! Jeg har fremdeles en eksamen som venter (på onsdag) - men etter det blir det 24 dager med full bryllupskonsentrasjon! Årh, som jeg gleder meg! Skikkelig uvirkelig at det nærmer seg sånn. Mangler bordkort, vet ikke engang helt hvordan jeg vil ha disse. Og bordplassering. Her vil svigermor og mamma hjelpe oss, for jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal plassere folka! Venter også på utdrikningslag. Gruer meg faktisk en del, liker ikke å ikke vite Antar at det blir til helga, og er glad været skal være bra!
junibrura Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Ser dere venter på utdrikkingslag.... Selv skal jeg ikke ha noe. Har gitt klar beskjed til forlover at det vil jeg ikke ha. Skal ha et lite familiebryllup, så å be mange venninner i et utdrikkingslag er på en måte å snyte dem litt i og med at de ikke får komme i bryllupet...? Skal event. ut og spise med de nærmeste, og det blir koselig Jeg har også måttet ha "jobb-ting" i full fokus helt til i dag, men fra i morgen skal jeg bare tenke bryllup. Får håpe at ikke god-været blir "brukt opp" nå da, så vi ikke har mere sol igjen til vår dag kommer
miss_universum Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Nei ikke lenge til nå! Vi og skal gifte oss 28juni. Jeg tror jeg har alt under kontroll..håper nå det..hehe=) Det eneste jeg vet jeg mangler er et smykke & ørepynt. Skal bestille prøvetime snart. Og så må jeg lage bordkortene (silkebånd med navn på enden, festet på stedt av glass med en perle), og kjøpe ferdg pynten (som er bestemt). Og vi må handle inn drikke, og brudgomen trenger sko. Det eneste jeg er litt bekymra for er hvordan alt det praktiske skal foregå på dagen. Når kommer cateringen og lager mat, når blir kaken levert, når skal dj'en rigge seg til...Når skal pakkene åpnes..For alt sånt blir vel ordna før gjestene kommer til lokalet? Vi har middag kl5, tror gjestene kommer sånn ca halv4.
sandra82 Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 jeg er overhodet ikke stresset i det hele tatt!! alle rundt meg lurer på om de skal hjelpe til med noe, men jeg vet liksom ikke hva det skal være... må lage bordkortene, (men har kontroll på de..) har hatt prøvetime så mangler bare å finne to spenner, må trykke meny&kirkeprogram men må vente på godkjenning på mlte med presten neste uke. >Ellers har jeg bedt folk om å bake, sambo må kjøpe skoa sine (funnet men ikke giddet å kjøpe..) vi må legge inn en siste bestilling på polet.. også må vi selvsagt handle inn blandevann ect.. men det venter jeg med.. vårt største "problem" er å finne sang vi skal valse til og øve...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Ser dere venter på utdrikkingslag.... Selv skal jeg ikke ha noe. Har gitt klar beskjed til forlover at det vil jeg ikke ha. Skal ha et lite familiebryllup, så å be mange venninner i et utdrikkingslag er på en måte å snyte dem litt i og med at de ikke får komme i bryllupet...? Skal event. ut og spise med de nærmeste, og det blir koselig Jeg har også måttet ha "jobb-ting" i full fokus helt til i dag, men fra i morgen skal jeg bare tenke bryllup. Får håpe at ikke god-været blir "brukt opp" nå da, så vi ikke har mere sol igjen til vår dag kommer I forhold til utdrikningslag så tror jeg ikke at jeg ville følt meg snytt dersom jeg ikke var invitert på bryllupsfesten. Hva mener dere? Tenker at det er koselig å kunne være med å feire at en god vennine skal gifte seg. Så lenge det kun er nærmeste familie som er invitert også så ville jeg hatt full forståelse for det. Er det bare jeg som tenker slik?!
Amilya Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Merker at jeg er stresset inni mellom, men når jeg ser på lista ser det overkommelig ut. Men, har ikke målt kjole og kjøpt sko...skal endelig få se kjolen min igjen på torsdag. Det tok sinnsykt lang tid fra jeg bestilte til den kom. 6mnd. Utdrikningslag hadde jeg i helgen og det var fantastisk! Er så fornøyd og stolt av forlover, søstre og venninner. Jeg misstenkte de veldig og det er lenge siden jeg skrev i kalenderen at jeg trodde dette var helgen:) Litt kontrollfrik. Men jeg ble syk på fredag og håpte jeg hadde tatt feil. Lørdag hadde jeg sluttet å tro de skulle komme...men litt over ti kom de:) Jeg klarte meg godt gjennom hele dagen, på tross av forkjølelse og litt feber. Vi var 16 jenter, tre babyer og to menn. De to siste holdt seg godt i bakgrunnen;) men var til god hjelp. Både forlover og søsteren min ammer og kom fra andre deler av landet. De hadde leigd en leilighet i sentrum hvor vi hadde base. Jeg er bare helt imponert! Jeg guidet de gjennom Bergen, spiste lunsj på Fløyen, var på afrikansk danse og tromme kurs. De stelte føttene og neglene mine, vi lagde tapas , jeg fikk morsomme gaver og mye mer. En gjeng fra jobben min skotret, og det var bare utrolig morsomt! Ble passe beruset og fikk dra hjem til mann og barn da stemmen forsvant:) Det beste med alt var at de som kom fra andre deler av landet ble til søndag og mandag og at vi kunne være sammen da og (de hadde jo kost seg sammen i Bergen kvelden før, uten at jeg visste noe). Gled dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå