Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Vi skal ha en til å spille fiolin som soloinnslag, enten alene eller sammen med organist. Er det noen som har forslag til noe vi kan be ham om å spille? Jeg vet vi kan spørre ham, men jeg lurer altså på hva dere har hatt eller syns er fint.
LilleEkorn Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Vi skal ha fiolinist som skal spille gabriels obo. Den er helt nydelig! Får gåsehud av den jeg..
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Vi skal ha fiolinist som skal spille gabriels obo. Den er helt nydelig! Får gåsehud av den jeg.. Ja, den er fin, men jeg forbinder den veldig med begravelser. Så jeg vil helst ha noe annet. Noen andre forslag?
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ja, den er fin, men jeg forbinder den veldig med begravelser. Så jeg vil helst ha noe annet. Noen andre forslag? 2. sats (langsom sats) fra Vinteren av Vivaldi Brurmarsj fra Lødingen eller Beiarn Rachmaninov: Vocalise Massenet: Meditation Gabriellas sång fra Så som i himmelen alle disse kan være med organist/pianist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå