Gjest Gjest2 Skrevet 18. mai 2003 #1 Skrevet 18. mai 2003 Brutt langvarig samboerforhold og fått ny kjæreste. Har det fint. Han jobber mye også i går og i forgårs. Vet han har fri i dag. Prøvd å ringe han 2 ganger - ikke svar, ikke ringt tilbake. Min eks bedro meg lenge, forsvant i flere dager uten å gi beskjed eller svare på telefonen. Kjenner den samme fortvilte angsten nå: Er kvalm, på gråten, går bare og tråkker og klarer ikke å engasjere meg/konsentrere meg om noe som helst. Snakka med han senest i går (han ringte fra jobb). Vet det er latterlig, men jeg er faktisk fysisk dårlig og vettskremt! Vil ikke ringe flere ganger - vil ikke mase han ihel. Han ser jo på mobilen at jeg har ringt. Hva søren skal jeg gjøre for å greie å la være å bli så redd? :cry:
Atmi Skrevet 18. mai 2003 #2 Skrevet 18. mai 2003 Fortell det til ham neste gang du prater med ham slik at han kanskje vil gjøre seg litt mer tilgjengelig. Det kan godt være han forstår det. Men hvis du skal gå å ha det slik når han ikke er der kan det lett vokse seg stort og bli et irritasjonsmoment for ham, og vondt for deg. Antageligvis vet han ikke at du har ringt og kommer ikke på at du reagerer slik i det hele tatt. Hvis han hadde visst det hadde han nok sendt deg en fin liten melding tenker jeg Atmi
Gjest Gjest2 Skrevet 18. mai 2003 #3 Skrevet 18. mai 2003 Han ringte nå :D Er ute med en kamerat. Tror han aner litt hvor landet ligger for han sa "er ute å skravler litt - har litt behov for det også". Selvfølgelig har han behov for det og jeg mener ikke at han skal være sammen med meg hver gang han har fri. Sa han skulle kose seg. MEN en annen ting er jo at han har truffet de fleste av mine venner, vært med på hyttetur, på byen med gjengen ++ og jeg har ikke truffet en eneste av hans kompiser - ikke en! Det bekymrer meg også. Vi har jo datet/vært sammen i 5 mnd nå. Skammer han seg over meg, eller hva?Han kunne jo for eksempel ringt meg tidligere og spurt om jeg ville være med (de hadde gått ut i 5-6-tida)? Første gangen jeg ringte han i dag var i 5-tida og han har helt sikkert sett det.... Har sagt det til han at kanskje han kunne ta med meg på noe snart. Han svarte at du har jo ikke kunnet være med ut på grunn av de medisinen -har gått på tabletter og ikke kunnet drikke det meste av tiden, men man kan da gå ut uten å drikke (jeg har da vært mye ute med min venner selv om jeg ikke kan drikke). Pokkers menn - noe galt blir det alltid....
Atmi Skrevet 18. mai 2003 #4 Skrevet 18. mai 2003 Det var kjekt at han ringte - og jeg syns fortsatt du skal si til ham akkurat det du sier her jeg. Ikke i sinna tone selvfølgelig - det blir litt teit hvis det virker som du anklager ham. Men bare si at du tenker alle disse tankene og lurer på hvorfor det er slik liksom. Da har du ditt på det rene - og i tilfelle...
Julie Skrevet 18. mai 2003 #5 Skrevet 18. mai 2003 Har ingen gode råd å gi, men jeg kjenner meg særs godt igjen i det du skriver. Har opplevd det samme som deg. Jeg ble/blir også fysisk dårlig i bestemte situasjoner. Skjelven og har en vond følelse i hele kroppen. Ikke særlig hyggelig. Det er i sånne situasjoner man bør trekke pusten og si til seg selv at det ikke er noe å bekymre seg for. Og ikke minst at man starter med blanke ark
Catzy Skrevet 18. mai 2003 #6 Skrevet 18. mai 2003 Kanskje du bør snakke med ham når det er litt rolig rundt dere, og fortelle hvor landet ligger? Hvis dere har vært sammen i 5 mnd, så har dere vel snakket litt om ekser. Fortell om hvordan eksen din var, og hva det gjør med deg, og hvordan du følte det i helga / nå. Prøv å være rolig og objektiv. Lytt til hva han svarer. Forhåpentligvis skjønner han tegninga, og gidder å ta telefonen eller sende en tekstmelding, uten å føle at du kontrollerer ham. Det er lettere å skjønne reaksjonen din når han vet hva den kommer av, enn at han bare opplever deg som supermasete. På et annet tidspunkt kan du jo ta opp det med vennene hans. Foreslå at de kan komme hjem til dere / ham når du er der og se på fotball eller noe annet de liker å se. Men ikke ta opp alt på en gang. Først det ene, og så det andre. Ellers blir det kanskje litt mye for ham å sortere og føle på på en gang. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå