Gå til innhold

pyroburn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nei, har ikke prøvd det. Men lest masse om det så hvem vet??? Prøvd Cla, synes ikke det virker........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alenemor_til_2_

Hvor mye gikk du ned i vekt da? over hvor lang tid?.....noen bivirkninger?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyruburn virker, men kanskje ikke på den måten du mener? Vel, virkningen går ut på (etter min erfaring) at man får økt energi. Såfremt denne ekstra energien brukes til noe fornuftig (trening) så vil man jo gå litt ned i vekt. Men å kalle det et slankemiddel er vel litt feil. Har absolutt ingen hensikt for dem som ikke trener. Jeg bruker selv dette middelet som ekstra hjelp til å få frem bikiniformen. Jeg får merkbart mer energi, men jeg kjenner andre som ikke synes det virker så bra. Trene gjør jeg jo hele året men den ekstra piffen fra pyruburnen gjør at jeg gidder å legge in noen ekstra treningstimer, det er jo det som gjør utslaget for min del. Hvis du ønsker å gjøre en innsats for å bli kvitt noen ekstra kilo og ønsker litt hjelp på veien er det verdt å å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vil bare si at Petruska ruler tungt på dette forumet!! Endelig noen som har peiling!- Er selv gutt, men da jeg har en generell interesse for trening og kosthold sveiper jeg innom dette forumet en gang i blant også- Godt å se at du tar tak i folka her Petruska, har holdt på å gå på veggen av alle disse håpløse innleggene med forventninger om undertøysmodellkropp etter en prøvetime på Sats og ikke noe smør på brødskiva...

Nei, det er ikke noe som kommer av seg sjøl, og hvis dere damer starter forberedelsene til bikinisesongen nå, er dere kanskje klare til sommeren - neste sommer vel og merke...

Forøvrig så jeg en oversikt over slankepreparater med bevist 0 virkning i forrige uke, og forskjellige CLAtyper og Pyruvate var en stor del av denne lista...Nei, skal man i form er det tre ting som gjelder; kosthold, kosthold og kosthold....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei' date=' skal man i form er det tre ting som gjelder; kosthold, kosthold og kosthold....[/quote']

og trening :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive ord kjære gjest! :D Har man erfaring innen et område er det jo greit å dele med seg av kunnskapen man har!

Finner selv gode råd på forumet her om ting jeg ikke har greie på. Fint at vi er forskjellige!

Ang. pyruburn så er jo det et preparat som er sammensatt av pyruvate, HCA og chrom. Kanskje det er sammensetningen som gjør at det virker på meg? Ikke vet jeg, men innbilning er det ikke for jeg hadde egentlig ingen forventninger når jeg prøvde det første gangen. De fleste slike preparater har nok ytterst liten (eller ingen) effekt, men jeg har tro på at noen av dem kan gi den ekstra lille piffen hvis du allerede gir en innsats i form av kostholdsendringer og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slanke og sparetips. Hver gang dere er sultne, sett dere foran pc og gå inn på Kg.

Dette gjør dere i to mnd. Litt mosjon innimellom skader ikke. Dette er dokumenter effekt. Du vil gå ned 10 kg i løpet av 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...