Gå til innhold

TIGI Catwalk, oatmeal and honey..

Anbefalte innlegg

Gjest Pattys
Skrevet

Eraringer? Har lest andre steder at den skal være superbra!

Hva er det i tilfelle som gjør den så bra? Har ganske tynt, glannsløst, litt slitt hår. Vil ikke at det skal bli tungt/fett av balsamen (selfølgelig..) Gir den mer volum?

Sist men ikke minst, hvor får jeg kjøpt den? Selges den hos frisører, i tilfelle hvilke? Nikita?

Klem P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den og synes den er veldig god, bare synd den ikke lukter noe godt :-? kommer sansynligvis ikke til å kjøpe den igjen pga det. Kjedelig hvis man er i litt dårlig form og blir stående å brekke seg i dusjen :o

(ja, så ille synes jeg den lukter)

Gjest Anonymous
Skrevet
Sist men ikke minst' date=' hvor får jeg kjøpt den? Selges den hos frisører, i tilfelle hvilke? Nikita?[/quote']

Tror mange her på KG bestiller fra http://www.lookfantastic.com. Det er billigere der enn i salonger. Selges hos frisører ja. Har faktisk ikke sett den i noen salonger her jeg bor, Nikita har den ikke. Gjør et søk du, flere har svart tidligere hva de synes om den.

Skrevet
Jeg har kjøpt den og synes den er veldig god, bare synd den ikke lukter noe godt

I all verden! Den lukter jo helt fantastisk kjempegodt! Jeg kjøpte på Look Fantastic for et par uker siden, shampoo, balsam og body lotion. Hadde de hatt dusjsåpe ville jeg kjøpt det også .. Vi har tydeligvis forskjellig smak!

De har Tigi på H2O (?) frisørene og på Magic, i hvert fall.

Skrevet

Jeg synes også at den lukter skikkelig godt!

Skrevet

oj da.. synes den lukter pyton jeg helt sant... jaja godt vi er forskjellige :wink: jeg kommer hvertfall garantert ikke til å køpe den igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...