Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hva er lurt og ta med til Kreta? Er det lurt og ta med ekstra håndklær f.eks?
Gjest Mangeårig Kreta turist Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Som regel er det ikke lov å benytte hotellets håndklær utenfor rommet. Dvs. at strand og basseng håndklær må du ta med selv - eller kjøpe badelaken der nede. De har noen virkelig kule. Jeg pleier å ha med meg favoritteen min (grønn te med sitron) for den finnes ikke i den lokale butikken der jeg drar. Ellers har de bedre utvalg på gode solkremer der nede enn her hjemme (synes jeg da). Det eneste virkelige minuset med Kreta er myggplagen - det kan derfor være lurt å ha med langbukser og lette langermede bluser til kveldsbruk. Jeg blir alltid oppspist av mygg der nede. Myggmidler til å holde myggen borte fra rommet har de der nede, forøvrig fungerer visst aircondition godt til det formålet. Jeg har enda ikke funnet et middel verken her eller der nede til å smøre seg med som gjør en "uapettitelig" for mygg. Jeg har heller ikke funnet noe som virkelig tar kløen. Fikk tipset om å spise høysnue tabletter i fjor, men jeg syntes ikke det hjalp. Skal prøve ny type i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå