Gjest Gjest_eva_* Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 hei, jeg har langt hår som jeg har farget med henna fra bodyshop i mange år. sluttet med det en gang før jul da jeg ville prøve å få tilbake min originale farge. strawberry blonde, eller en slags lys, gullaktig rødfarge. men jeg begynner å bli litt lei av å se stygg ut på håret med ettervekst. jeg bare lurer på om noen frisører der ute, eller noen som har vært i en tilsvarende situasjon kan svare meg på om det er mulig å få avfarget/bleket hennaen bort fra håret og så farget håret i samme farge som min naturlige hårfarge? håret mitt er ganske kraftig og tåler en del. har hørt at det ikke er så lurt å bleke henna, men har brukt syntetisk farge over henna fra bodyshop før uten problemer. det jeg er mest usikker på er om det er vanskelig for en frisør å farge samme farge på resten av håret mitt som etterveksten min nå er i. eva
Gjest HennaHead Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Du kan fint bleke over hennaen hvis det er body art quality henna du har brukt. Det eneste er kanskje at du må bleke flere ganger for å bleke det helt over. Det samme gjelder ved avfargingen. Hennaen er sterk, men det får du bare prøve deg fram. Hvis du har farget med syntetisk farge over hennaen før, så ser jeg ikke noe problem for at det andre ikke skal gå bra heller. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå