kitekatt Skrevet 1. juni 2008 #1 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Gjerne på nettet (har sjekket ellos, hm og laredoute uten hell, ellos hadde en men ikke i strl 38)...eller i Oslo sentrum Helst ikke svindyr.. Endret 1. juni 2008 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 1. juni 2008 #2 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er jeg også på jakt etter.. Har du link til den på Ellos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er jeg også på jakt etter.. Har du link til den på Ellos? Den ligger under bukser, men fantes bare i 34 og 44 eller noe. Men Jeg fant nå på HM Outlet faktisk som jeg har bestilt: Midten på s. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 1. juni 2008 #4 Del Skrevet 1. juni 2008 Den var kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 1. juni 2008 #5 Del Skrevet 1. juni 2008 Lindex har også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 1. juni 2008 #6 Del Skrevet 1. juni 2008 De har en slik bukse på voise of europe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropehus Skrevet 1. juni 2008 #7 Del Skrevet 1. juni 2008 Gjerne på nettet (har sjekket ellos, hm og laredoute uten hell, ellos hadde en men ikke i strl 38)...eller i Oslo sentrum Helst ikke svindyr.. HM på Triaden hadde i alle fall for 2 uker siden da jeg slang innom. Supergode å gå i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå