Amadea Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Snart bare to måneder igjen nå og folk begynner å svare på innbydelsen. Det er utrolig koselig, men jeg som har vaert så rolig fram til nå begynner å stresse! Jeg begynner å surre mellom de som har svart ja muntlig og de som ikke har sagt noe. Kun fem stk har svart skritlig! (vi hadde e-mailen i innbydelsen). Hjelp! Bordplasseringen! Vi må jo ta hensyn til språk og interesser (og kanskje alder, men dette går jo ofte sammen med interesser). Akkurat nå föler jeg at dette kommer til å bli litt kaotisk. Vi har invitert fölgende nasjonaliteter til bryllupet: Norsk, spansk, nederlandsk, belgisk, engelsk, fransk, sveitisk, italiensk, amerikansk (hehe, han teller kanskje som norsk etter endel år?). Alder er mellom 0 og 80 (?) år. Hjelp! Lurer på hvordan vi skal få dette til! Barna? Sitter de sammen med foreldrene eller? (Kommer kanskje litt an på alderen?) Må jeg ordne med noe spesielt for dem? I går sa min kommende svigerinne at vi burde ha noe fisk i bakhånd i tilfelle folk ikke spiste kjött. Men jeg tenker; folk gir vel beskjed på forhånd om de er på en spesiell diett eller? Eller er det meningen at vi skal vite dette på forthånd? Kjaeresten skal ringe cateringen i morgen for å höre hva de mener. Ja, jeg vet ikke riktig hvor jeg vil med dette innlegget. Dele tankene med dere kanskje? Hvordan går det med dere sommer- og höstbruder anno 2008?
LukaFrost Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 I går sa min kommende svigerinne at vi burde ha noe fisk i bakhånd i tilfelle folk ikke spiste kjött. Men jeg tenker; folk gir vel beskjed på forhånd om de er på en spesiell diett eller? Eller er det meningen at vi skal vite dette på forthånd? Hvis folk ikke spiser kjøtt av en eller annen grunn får de si fra selv på forhånd, hvis ikke får de holde kjeft og spise potetene og grønnsakene. Det finnes så mange slags allergier og typer intoleranse at sånt kan da ikke brudeparet vite sånn uten videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå