Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lubbeline
Skrevet

Min eks og jeg har begynt å ta opp igjen kontakten etter 3 år. Vi har gjennom jobb og div hatt med hverandre å gjøre helt siden forholdet tok slutt, men nå er vi begynt å komme hverandre nærmere inn på livet igjen og han er nok blitt min beste venn igjen. Han er sammen med en annen, men etter som han sier selv, så er ikke dette et forhold som har en fremtid.

For å gjøre en lang historie kort, så endte en kveld med sex etter at vi hadde chattet en del på msn. Vi bor ikke langt fra hverandre :-) Vi har chattet mye de siste månedene.

Jeg lurer på om jeg skal kreve at han forteller til hun andre at han er utro evt. fortelle det til henne selv.

Jeg vet at dette ikke var en engangshendelse, og at det bare vil utvikle seg. Er vel bedre å ta tyren ved hornene og gjøre kort prosess enn å la ting dra ut i langdrag.

Men så er det et annet problem, jeg vet ikke om jeg vil ha et forhold til han, og kjenner ingen sjalusi i forholdt til hun andre, men jeg har lyst til at deres forhold skal være over slik at han er mer tilgjengelig for meg. Kjempe egosistisk!! Ser det, men why not???!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

why not? Om vi hopper bukk over :nei: , fy og alle formanende argumenter, så sitter vi igjen med argumenter som går på hvilke fordeler og ulemper et eventuelt breakup vil ha for deg. Og her tror jeg du er litt naiv; om du ikke er utrolig beregnende, så kan det fort tenkes at andre blir klar over hvordan du spiller dette. Og da vil de kanskje ikke ha med deg å gjøre? Derfor: tenk deg godt om. :klem:

Gjest Litt oppgitt
Skrevet
Jeg lurer på om jeg skal kreve at han forteller til hun andre at han er utro evt. fortelle det til henne selv.

Tja..

Hvis han er komplett evneveik og uten ryggrad er det sikkert en kjempeide. Så kan du chatte med han når det måtte passe og få deg litt når det måtte passe.

Hvis ikke blir du i alle fall kvitt ham fort..

Forøvrig, har du noen for samvittighet? Å legge opp til et forhold - når du egentlig bare vil ha ham "tilgjengelig" - blir for meg værre enn den værste utroskap (at jeg mener mange former for utroskap kan forsvares/begrunnes er en annen sak..). Da kan du heller si nettopp det til ham - at du vil være hans pulevenn - kanskje han synes det er en riktig god ide;)

Gjest Gjest
Skrevet
Kjempe egosistisk!! Ser det, men why not???!!!

Det der er ganske enkelt skjønner du. Jeg har svaret:

- Hvis du er en kjempeegoistisk person, så go for it!

- Hvis du ikke er kjempeegoistisk så sier det seg vel selv hvorfor ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...