marsy Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Trenger en ny hudpleieserie som ikke koster en formue, men som er effektiv. Har kombinasjonshud. Må man egentlig ha rens og fuktighetskrem fra samme serie? Hva bruker du?
Jigva Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Er veldig fornøyd med Nuskin www.nuskin.com Ellers så har jeg også vært fornøyd med MD Formulations.
Gjest A.S. Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Hei! Først av alt: har du en fet kombinasjonshud eller en tørr kombinasjonshud? Tørr kombinasjonshud(samme som meg) anbefaler jeg Clinique 3 - step system nummer 2. Det består av facial soap (såpe), carifying lotion (ansiktsvann) og moisturizing gel eller lotion (fuktighetskrem) Jeg har selv brukt Clinique i ganske lang tid og er KJEMPEFORNØYD:) Du begynner altså med ansiktsåpen morgen og kveld, deretter bruker du en bomullpad og påførerer ansiktsvannet over ansiket og halsen. Når det gjelder fuktighetskrem har Clinique en gel og en lotion. Lotionen er bra hvis du er litt tørr i ansiktet, men har du fet hud bør du bruke gel (som er olje-fri). Fet kombinasjonshud: Cliniques 3 - step system nummer 3 er da veldig bra. Gå innom et parfymeri som selger Clinique og spør om en hudanalyse om du er usikker på om du har fet/tørr kombinasjonshud. I tillegg til å rense huden med disse 3 enkle stegene, vil jeg også anbefale Cliniques exfoliating scrub (til ansiktet) Den bruker jeg 1 gang i uken (noen anbefaler flere ganger i uken, men jeg føler personlig det er nok med 1 gang). Før du renser huden på kvelden: husk en god make-up fjerner. Å rense huden med foundation og pudder på, er omtrent som å dusje med klærne på! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå