Ce'Nedra Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Om han ikke tar hintet, hvorfor ikke si det rett ut at du har type?
Fluffie Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Sende han en melding og si du har type, og ikke trodde du hadde gitt uttrykk for noen interesse utenom om nye bekjentskaper?
Gjest Britt Banditt Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 På mange mobiler kan du faktisk blokkere nummer.
ninuska_ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 (endret) . Endret 11. mars 2018 av ninuska_
Gjest Casey Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Problemet er, denne ene gutten har ringt meg rundt ti ganger i dag, og jeg føler det begynner å bli litt ubehagelig. Hva skal jeg gjøre? Han tar ikke hintet. Det går trossalt ikke ann å blokke nummeret til en person. Hva i all verden har du gjort med ham?! Han gir seg sikkert etterhvert...
ninuska_ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Hva i all verden jeg har gjort med han? Endret 1. juni 2008 av ninuska_
Gjest Screemy Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 (endret) (Jaja, sikkert noen som skal klage over at jeg gav nr mitt, men det er lov å skaffe seg venner) Men du, du sier jo selv at du gav han nummeret fordi "det er lov å skaffe seg venner" Ja, da er det vel bare vennskap han vil ha da!?! Om du ikke engang vil ha han som venn - ja, da spør jeg deg hvorfor du i huleste gav han nummeret ditt? Skriv til han at du hadde det hyggelig i går og at du nå koser deg med typen din! Endret 1. juni 2008 av Screemy
ninuska_ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2008 (endret) . Endret 11. mars 2018 av ninuska_
Gjest Screemy Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 (endret) En "venn" (skriver i gåsetegn pga jeg kjenner han jo ikke, jeg vil bli kjent med han som eventuell kompis), ringer deg ikke ti ganger etter hverandre. Han sender kanskje en melding etter et par dager, hvem vet, ingen fasitsvar, men personlig syns jeg det er drøyt å være så pågående med en person du nettopp har møtt. Ja, det er det jo også - drøyt å være så pågående! Dette kan du aldri gardere deg mot, men av og til skjer det! Slik som nå! Da vet du det til en annen gang! Svar han en gang, og skriv at du koser deg med kjærsten din! Det går forøvrig fint ann å blokkere et nummer! Endret 1. juni 2008 av Screemy
ninuska_ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har forøvrig lyst at han skal sende en sms før jeg skriver til han. Jeg kan eventuelt sende en sms og si at jeg ikke svarte på mobilen på grunn av at jeg var ute med kjæresten min. Hvordan blokkerer du et nummer?
Redlady Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 Menn tar ikke hint! Menn er ikke tankelesere! Menn syns faktisk at det er helt greit at du sier ting rett ut som det er! Da har de noe å forholde seg til! Føler du at han er litt for pågående fordi du har type, så si til ham at du "syns har er litt for pågående fordi du har type!"
Gjest Britt Banditt Skrevet 1. juni 2008 #13 Skrevet 1. juni 2008 Hvordan blokkerer du et nummer? Det er vel forskjellig fra telefon til telefon, men min (nyere samsung) går man inn på samtalelogg, så anropsbehandling og der er det noe som heter blokkeringsliste.
ninuska_ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har Nokia. Fant ikke denne funksjonen. Har på en måte ikke lyst å sende han melding. Håper nesten på at han bare skal gi seg. Han blir nok lei etter en stund
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #15 Skrevet 2. juni 2008 Hadde du likt at din kjæreste traff en jentegjeng på byen og utvekslet telefonnummere med dem? Svaret du hadde fått var fordi han ville skaffe seg venner! Hva sier kjærsten din om denne typen som stadig ringer deg da? Han vet vel om det?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 En "venn" (skriver i gåsetegn pga jeg kjenner han jo ikke, jeg vil bli kjent med han som eventuell kompis), ringer deg ikke ti ganger etter hverandre. Han sender kanskje en melding etter et par dager, hvem vet, ingen fasitsvar, men personlig syns jeg det er drøyt å være så pågående med en person du nettopp har møtt. Personlig synes jeg det også er litt drøyt å gi ut nummeret til en kar du ikke aner hvem er, ihvertfall når du ikke er på utkikk etter noen type. Hva er poenget egentlig, hva skal du med en "venn" som det? Synes det virker desperat jeg, åhhh jeg har ingen venner derfor må jeg få meg liksom venner på byen... Ser du ikke at dette virker ganske dumt? Du fikk som fortjent, så kansje du lærer til neste gang... Hva er egentlig vitsen å skulle skaffe seg alle mulig falske venenr på byen? Helt ærlig tror jeg du var ute etter en du kunne leke deg litt med (flørte og hvem vet), men han var så pågående(han ble vel ikke pågående heeeelt uten grunn, virker jo merkelig isåfall) at du blir helt svett her. Hadde du virkelig hederlige hensikter? Hadde jeg vært kjæresten din ville jeg kansje hatt vanskelig for å tro på det. Men jeg kjenner jo ikke deg så det er vanskelig å si. Kansje du er dønn ærlig og til å stole på men du skjønner hva jeg sier ikke sant... Uansett håper jeg ikke det er slik og at du og kjæresten din har det bra, men du må lære deg at man ikke gir bort nummeret sitt til hvem som helst. Hvor gammel er du??? Du burde ha lært det om du er oppi 20-åra
The Kitten Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 Jeg var på byen med venninnene mine igår, og vi møtte en guttegjeng som vi hadde det veldig morsomt med dem. Danset og koste oss. Jeg har kjæreste, så for min del var det pure fun. Vi hadde en fin dialog med disse gutta, og alle utvekslet numre, og jeg syns det var helt ok. Alle hadde en vennskapelig tone, og man følte at det ikke kom til å bli noe misforståelser senere. (Jaja, sikkert noen som skal klage over at jeg gav nr mitt, men det er lov å skaffe seg venner) Problemet er, denne ene gutten har ringt meg rundt ti ganger i dag, og jeg føler det begynner å bli litt ubehagelig. Hva skal jeg gjøre? Han tar ikke hintet. Det går trossalt ikke ann å blokke nummeret til en person. Hvis han ikke tar et hint bør du si rett ut at du har type. Det er forresten helt greit for meg at du ga han nummeret ditt, men du sendte kanskje litt blandete signaler? Hilsen The Kitten :banantroll:
ninuska_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. juni 2008 (endret) . Endret 11. mars 2018 av ninuska_
ninuska_ Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. juni 2008 (endret) . Endret 11. mars 2018 av ninuska_
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #20 Skrevet 2. juni 2008 Hvorfor skal man ikke gi ut nummeret sitt om man møter en potensiell ny venn? Jeg var ikke akkurat ute etter å få meg en ny venn, men det var en person jeg fikk en god tone med som jeg følte kunne vært et friskt tillegg til vennegjengen vår, noe alle venninnene mine følte også. Man kan faktisk dra ut på byen og plutselig møte på mennesker man ikke har tenkt å ligge med eller ser på som et kjæresteemne, så ser ikke du at det du sier høres ganske dumt ut? Jeg har ingen planer om å være utro mot kjæresten min. Jeg ser ikke problemet med å få seg nye venner. Om det er på byen eller på en cafe. Heldigvis er ikke du kjæresten min, for vårt forhold fungerer slik at vi stoler på hverandre uansett. Hvis jeg hadde noe å skjule for kjæresten min, så hadde jeg ikke fortalt han om gutten når jeg kom hjem fra byen, eller..? Vi har det kjempebra, så det er ikke noe du skal bekymre deg for. Sorry, men jeg blir litt irritert når du kommer med spekulasjoner om at jeg dro ut, fant en gutt for å leke med han. Og jeg gir ikke bort nummeret mitt til hvem som helst, jeg går ikke rundt og deler ut nummeret mitt "Hey, vil du være vennen min?". Men når du møter på personer du føler at hele gjengen har god tone med, hvordan skal vi finne dem igjen? Det er fair det, men jeg står fortsatt fast på at man ikke gir ut nummeret til hvemsomhelst og at du nok har gjort en feilvurdering, du var sikkert i god tro, men synes du ikke skal være for påståelig på at det er helt naturlig å gi ut nummeret til en helt ukjent evt. innse at andre har forskjellig syn på deg enn det og at du kansje kan lære litt av det. Man vet da virkelig ikke om fyren er psykopat eller hva det skulle være Da får det ofte konskevenser, noe du jo opplevde. Noe særlig værre var det ikke. Det er jo kun ditt valg om du ønsker å gi noen nummeret ditt, men da må du jo også akseptere at du kan bli plaget dagen etter. Det er jo akkurat derfor jeg ikke gir nummeret mitt til damer eller karer jeg blir kjent med på byen. At dere stoler på hverandre er såklart veldig bra, og det er jo slik man skal ha det, jeg beklager at jeg skrev det slik jeg gjorde, for når jeg leser gjennom det beskylder jeg deg nesten, men det var ikke ment slik (og ikke prøv å tillegg meg at jeg ikke stoler på damer for det virket nesten sånn). Fra et annet ståsted, er jo enten denne karen(masekoppen) helt tulling eller du har gitt ut blandede signaler. Skjønner at du blir irritert på det jeg skriver for det var litt meninga, få deg til å tenke litt rundt det men beklager igjen ordlegginga mi, men du vet like godt som meg at jeg ikke har noe grunnlag for å spekulere, jeg bare påpeker hvordan det kan se ut. Skrev jeg ikke akkurat det du sier, at du kan sikkert være en ærlig jente som typen din stoler på? Men det kunne jo ikke jeg vite, derfor bør du heller ikke ta deg nær av hva jeg sier rundt det, eller hvordan jeg setter saken på spissen. Saken er vel den at man sjelden finner "venner" på byen (venner er tryggest å få gjennom venner/bekjente/jobb etc. for da har man en viss referanse fra andre venner å forholde seg til), og at du ved å gi nummeret ditt til denne fyren ga (i hans øyne) lovninger om noe mer enn en venn og han trodde kansje du ville noe mer ikke sant, nok av mennesker som har mer enn en partner(når du sier du er opptatt tenker han sikekrt åhh såfett kan få meg et nummer uten forpliktelser), tilogmed folk som er åpne på det. Jeg sier ikke at du ikke skal gi ut nummeret ditt, jeg sier at du må innrømme at det kan skape missforståelser, for det var jo det som skjedde her.. Jeg kan si en ting til som kommer til å irritere deg, hvis du blir en bedre menneskekjenner så kansje du kan unngå noe slikt i fremtiden og nå har du jo lært en lekse. Du sier at du hadde kun hederlige hensikter, og jeg kjøper den, men kan du være enig at det kansje ikke så slik ut for ham??? Hvis du ikke er enig med meg er det selvfølgelig greit. Men jeg tror ikke noen har rett, jeg bare sier det slik jeg ser det. Men når du møter på personer du føler at hele gjengen har god tone med, hvordan skal vi finne dem igjen? Evt. Spørre vedkommende hvor han/hun pleier å gå ut. Så ser man dem tilfeldigvis igjen, når man lærer dem å kjenne litt kan man gi ut nummeret, ikke første kveld man ser vedkommnde. Det slår meg også at han må ha vært ganske dust, som maste så inni gamperævva på deg dagen etter, det skurrer litt der og. Men jeg er forsovet enig med deg, du har jo unektelig et godt poeng, man må nesten gi ut nummeret hvis det er en knalldame/knallgutt der ute og man må ha vedkommende inn i gjengen, men jeg har aldri opplevd akkurat det. Og noe sier meg at han her ikke var en slik knallgutt, men men jeg kan jo ta feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå