Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

My favourite!!!

Skal poppe popcorn og kose meg klokken ni.:) Con Air er en av Cage's beste, tror jeg kan se den på nytt og på nytt.

Ha en fin søndagskveld jenter! :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh.

SEVEN er jo på tv2!

Skrevet

Skal se seven, con air har jo gått ørten ganger i reprise :wink:

Skrevet

JIPPIIIIIIIIII

Gjett om jeg skal sette meg og se på!!

:D

Lillian

Skrevet

Se på hva da, Lillian, seven eller con air?

Skrevet

:oops: Glemte jeg å skrive ja... hehe....

Jeg skal se CON AIR!

Det er en av mine to favorittfilmer, og jeg synes Nicolas Cage er en utrolig god skuespiller!!! :D

Ikke noe Sju på meg, nei, foretrekker sex jeg...... :ler:

(sorry, digresjon, er bare i godt humør i dag...også)

Lillian

Skrevet

Cage er en av mine favoritter også, men jeg syns Con Air er skikkelig dårlig.

Skrevet
Cage er en av mine favoritter også' date=' men jeg syns Con Air er skikkelig dårlig.[/quote']

:o Hva sier du??? :lol:

Neida, det er bra vi mennesker har forskjellig smak!

Kos deg med Seven du da! :D

Lillian

Skrevet

Så Con Air. Visste ikke at Seven gikk. Men Con Air er enkel og spennende glad-vold, i motsetning til creepy, ekle Seven!

Catzy

Skrevet

Så Con Air til Seven begynte, og da byttet jeg. Digger Seven!

Skrevet

Synes begge disse filmene er geniale jeg! Har sett de begge flere ganger. Liker både Cage og Pitt, selv om Cage ligger hakket før........ Han er bare en helt fantastisk skuespiller.

Skrevet

Har ConAir på video, og vi har sett den en hel haug av ganger!

Like bra hver gang!

Cage er så absolutt en av mine favoritt skuespillere, og han gjør det veldig bra i C.A. som Poe.

Rørende slutt og, da...... :cry:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Seven var en patetisk dårlig film, hvis du tar deg tid til å se på ALLE feilene som begås (som feks når det regner ute og gutta sitter i bilen - på shotsene etterpå er bilen og gatene tørre).

Synd egentlig, fordi den inneholdt i prinsippet alt til å bli bra.

Con Air er en fin film å bare sette seg ned for å se. Ikke den beste til Cage (favoriserer Face Off og The Rock av action), men absolutt verd en titt. Synd den er kjørt så mye i reprise.

Skrevet

Nicholas Cage er en forferdelig skuespiller, jeg fatter ikke hva dere ser i ham.. Han er superstygg, han går rundt og hveser, og han har temmelig flate karakterer fordi han går rundt som en zombie uten å klare å putte hverken liv eller følelser i dem... Leaving Las Vegas el. hva den hette er den dårligste filmen jeg har sett tror jeg, mest fordi nicholas cage er i den. Og con air er ikke mye bedre...skjer litt der da, av de andre skuespillerne...

Gjest Cruella
Skrevet

Er ikke kjempefan av N. Cage, men synes han er suveren i Wild at Heart, som forøvrig også er en bra film.

Skrevet
Ikke den beste til Cage (favoriserer Face Off og The Rock av action)

Ganske så enig der, WT, Face Off er suveren!!

Gjest Lott@
Skrevet

Jeg har sett ConAir fjørten ganger, så jeg valgte Seven. Fyttigrisen for en film. Har sett den flere ganger, og den er like forbaska spennende hver j### gang.

Angående Mr. Cage's meritter, så er ikke ConAir blant mine favoritter. Foretrekker Leaving Las Vegas, Face Off OG, for ikke å snakke om 8mm.

Skrevet

Gone in 60 seconds er heller ikke så verst :P

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet
Gone in 60 seconds er heller ikke så verst :P

GI60 er meget bra, men jeg anbefaler alikevel at man ser originalen fra 60-tallet. Litt mer realistisk med den tids biler, siden det tar ca 180 sekunder å stjele dagens biler av bedre merke ;)

8mm er for øvrig en utrolig bra film, hvis du etter den sier at N. Cage ikke egner seg som skuespiller - da egner ikke noen seg.

Skrevet

Elsker bilfilmer... :oops: :P Fart og spenning, da sitter Eowyn klistra framfor skjermen!

Jeg synes N.Cage er en veldig god skuespiller!! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...