Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #1 Del Skrevet 9. april 2002 Trodde jeg aldri skulle si det men nå er grensen nådd. Jobber i utbransjen og ser ting hver dag, har opplevd utroskap personlig men det værste er å ha venninner helt ødelagt hos seg i niende mnd og den andre har akkurrat født. Samme sak typen har ligget med en annen. Jævlig sier jeg bare. Å være så drittsekk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 9. april 2002 #2 Del Skrevet 9. april 2002 Hadde det vært min samboer/ektemann som hadde gjort noe sånt-om jeg er gravid eller ikke -han hadde funnet kofferten på trappa umiddelbart Og i ett sv.skap så er man på det mest sårbare,tenke seg til Heldigvis finnes det flere "typer" menn,det er kanskje noe å tenke på før man blir med barn,for det er ikke noen luksustilværelse å være aleine,men det går ann... Klem fra Freetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #3 Del Skrevet 9. april 2002 Ja sikkert, men søren så få. Det værtste er at de som jeg aldri ville ha trodd dette om har vist seg å være de flinkeste til å bare skjule det. Kunne ønske jeg selv kunne bestemme hvilken legning jeg skulle ha. Det siste året hadde jeg valgt lesbisk uten tvil. Historeien er nok skyld, misbruk i fam, voltekt, utroskap i alle former alt utført av menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. april 2002 #4 Del Skrevet 9. april 2002 Synd og si d;men det hender faktisk svært ofte at mannen er utro mens kjæresten ligger på føden eller har kommet langt i svangerskapet.De unnskylder seg ofte m at "D er jo ingenting å få hjemme". JEG VILLE FORTALT D TIL MIN VENNINNE MEN VENTET TIL HUN HADDE KOMMET TIL HEKTENE ETTER FØDSELEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 9. april 2002 #5 Del Skrevet 9. april 2002 Ikke skjær alle over en kam nå. Det finnes mange ondskapsfulle, utspekulerte og jævlige kvinnfolk også.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #6 Del Skrevet 9. april 2002 Finnes det ikke utro damer også? Og hvor grei er damer mht deling av omsorgen for barn når man flytter i fra hverandre? Jeg synes jaggu dere bør bli kjent med en mann ORDENTLIG før dere får barn med de i stedet for å si at alle menn er drittsekker. Det finnes mange DRITTKJERRINGER også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. april 2002 #7 Del Skrevet 9. april 2002 Synes ikke det er noe argument i saken at det finnes mange dårlige damer rundt omkring også. Hva hjelper vel det? At mannen har lov til å være drittsekk fordi det er flere fæle damer her i verden, så han kan like greit kan gå rundt og være teit? Heller motsi selve påstanden; den faller på sin egen urimelighet. Anonym som skrev innlegget kjenner ikke alle menn i verden. Og kjenner helt sikkert til flere ålreite menn hvis hun tenker seg om. Føler uansett med venninnen som har blitt så grundig sviktet! Godt det er flere (snille,trofaste&ærlige) fisker... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. april 2002 #8 Del Skrevet 10. april 2002 å være utro imot sin gravide kjæreste er jo omtrent som å være utro imot en kreftpasient som kjemper for livet i sykesengen. Begge to lite istand til å forsvare seg selv og sjokk i en sådan situasjon kan få fatale følger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 10. april 2002 #9 Del Skrevet 10. april 2002 "Menn er svin". En "kjønnsrasistisk" uttalelse mener jeg. Vel, utroskap kan tilgies. Er den utilgivelig, er det godt det kom for en dag nå - og ikke etter 20 års oppdrageransvar for barna som blir satt til verden. En drittsekk er en drittsekk uansett hvordan man vrir og vender på det. Mulig jeg hadde iverksatt kniv&testikkelpuré etter å ha blitt utsatt for noe slikt , mulig jeg hadde mistet troen på ALLE menn, men jeg ønsker å tro at jeg på en eller annen måte hadde kommet styrket og klokere ut av noe slikt - til slutt. Uten å miste troen på folk (eller meg selv). "Alt som ikke dreper deg, gjør deg sterkere" - sagt av en mamma som med sorg i hjertet måtte sende avsted to sønner til den israelske hæren i disse dager - _________________ Vibeke 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-04-10 19:34 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 10. april 2002 #10 Del Skrevet 10. april 2002 Vibeke: Støttes 100% Veldig bra skrevet, og du har helt rett. Shit, skulle egentlig dra en aldri så liten analyse (??) her, men ungene herjer vilt rundt meg. Like greit, Vibeke fikk igrunnen sagt det jeg ville si Klem Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 12. april 2002 #11 Del Skrevet 12. april 2002 En ting er å være utro, og det er ille nok i min verden. Men å være utro mot en kvinne som er høygravid eller på fødeavdeling? Det må være det ultimate svik av en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 13. april 2002 #12 Del Skrevet 13. april 2002 Nå igjen... Herregud, det finnes selvfølgelig BÅDE dritt gubber OG drittkjerringer... Er selve kjønnet noen garanti da ??? Neppe. Går vel heller på mangel av ansvarsfølelse og lignende !!! Personlig kunne jeg aldri ha "menget" meg med en slik undermåler av en mann !!! Nei- - din venninne bør være glad til at hun er kvitt han. Hun fortjener bedre !!! Mye bedre. En medlidende Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #13 Del Skrevet 14. april 2002 Joda men hva med deres mentale utroskap på dandegulvet jenter.dere er like utro mentalt.Faktisk er det like ille som å være fysisk utro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 14. april 2002 #14 Del Skrevet 14. april 2002 Mentale utroskap på dansegulvet Skjønner ikke noe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 14. april 2002 #15 Del Skrevet 14. april 2002 Ikke jeg heller Nita... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 14. april 2002 #16 Del Skrevet 14. april 2002 Siste Anonym: Kan du forklare det der litt nærmere. Mentalt utro på dansegulvet????? Da må det vell være med klining og beføling av kjønnsorganer da???? Og da er mann ikke mentalt utro lengre.... Hvis man danser vanelig med en mann på dansegulvet, så er man ikke mentalt utro fordet Eller hva mener du?? Skjønner visst ingenting jeg heller..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 15. april 2002 #17 Del Skrevet 15. april 2002 sannsynligvis et frustrert utbrudd fra en mann som ikke kan danse ...og det ER forskjell på menn og kvinner når utroskapen skjer mens paret er "gravid" i 6-7 måned og oppover. Kvinnelige griser som er utro mens de er høygravide tror jeg ikke vi finner så VELDIG mange av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. april 2002 #18 Del Skrevet 16. april 2002 forhåpentligvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #19 Del Skrevet 21. april 2002 De fleste utroskap skjer ofte i denne perioden. Det er ikke for at mannen er et svin, men kan forklares psykologisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 21. april 2002 #20 Del Skrevet 21. april 2002 Syns det blir litt lettvint å "unnskylde" de som er umoralske med hvilket kjønn de har, med div. "liksom-instinkter". Han som driver å oppfører seg som et dyr, puler rundt og skylder på drifter..., vel, han er et dårlig eksemplar av arten mann... Det synes jeg du godt kunne fortelle ham face to face, at han er lite til mann, for det er akkurat "manndommen" slike gutter støtter seg på. Å være typisk instinktivt mann kan like gjerne defineres som å ta ansvar for partner og avkom. Trøst deg med at skikkelige menn finnes, det finnes også en for deg der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå