Gjest kjempeleimeg Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 jeg er ganske ute av meg nå... Jeg traff herligste gutt for ca. 3 mnd siden... Han er kjempesnill og kjekk og veldig god mot meg.. Vi har snakket om alt, og så og si bodd sammen de siste 3 mnd. Ting har gått veldig fort. Igår fikk jeg et veldig stort sjokk.... Han fortalte meg nemlig at han er gift og har et barn på 4 år. Han separerte seg med kona for over 2 år siden, men de har enda ikke fått igang skilsmissepapirene, da han sa at de ikke hadde tatt bryet siden de ikke hadde planer om og gifte seg igjen med det første! Det var liksom ikke noe som stresset ham! Jeg trodde først det var en spøk når han fortalte det, og lo liksom med, men da jeg så at det var alvor ble jeg helt satt ut. Jeg som til og med hadde spurt ham om han hadde barn og om han hadde vært gift før! Han fortalte da at han ikke hadde noen av delene. Så da har han jo løyet til meg... Jeg spurte ham om hvorfor han hadde løyet den tiden jeg har kjent ham, og han sa det var fordi han ikke visste hvordan jeg ville reagere og ville ikke skremme meg bort. Jeg kan på en måte forstå ham også, jeg er noen år yngre enn ham, og i tillegg så snakket vi jo om barn... jeg sa ting som "jeg ville aldri vært med noen som har barn fra før" og ganske mange andre ting... men allikevel jeg er fryktelig såret at han ikke fortalte meg det. Jeg har ikke lyst og miste ham, men vet ikke om jeg skal gå fra ham pga løgnen... Uff...
Teriyaki Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Uff da..Kan godt skjønne du er lei deg. Det er totalt uakseptabelt å lyge om noe så stort! Har dessverre ikke noe råd å komme med, dette må du finne ut av selv, men om du tilgir han, ikke la han komme lett unna med det. Få han til å forstå at det han har gjort er alvorlig. I tillegg bør du stille krav til han om at NÅ skal han skilles.
Nabodama Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Merkelig at han løy om det ja, for dette er jo grunnleggende ting som en bør vite i et forhold. Ikke lett å glemme en slik løgn, eller det at han i det hele tatt kan lyve om at han er gift og har et barn. Når det er sagt, over til den praktiske biten. Har de bodd fra hverandre i to år eller mer, og dette er meldt til Folkeregisteret, kan han søke skilsmisse. Han trenger da ikke separasjonstid på 1 år.
Gjest Gjest-M- Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Oooops, nå kom jeg på at jeg har vært separert i snart 2 år uten å sende inn skilsmissepapirene. Uff, det var ikke bra. Tror ikke han tenker på seg selv som gift lenger, i og med de har vært separert så lenge. Kanskje er han bare litt treg, som visse andre her...
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Når man har vært separert så lenge regner man seg ikke som gift. Da er man bare gift på papiret. MEN han burde fortalt deg det. Og han burde i hvertfall fortalt deg om barnet. Jeg hadde aldri mer klart å stole på denne mannen.
Gjest ehrm Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 Du har jo svaret selv. Du vil ikke være sammen med noen som har barn fra før. Han har barn fra før. Finn noen andre. Punktum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå