Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig bestilt gratisprøver fra Everyday Minerals, men jeg trodde at man måtte betale for frakt? Fikk ikke opp noe alternativ for betaling før jeg fullførte ordren. Kommer det senere? Noen her som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg bestilt måtte jeg betale ca. 30 kr. for frakt, og jeg tror det kom opp før orderen ble fullført. Kanskje de har gjort noen endringer, eller at du var veldig heldig. :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Nå har jeg endelig bestilt gratisprøver fra Everyday Minerals, men jeg trodde at man måtte betale for frakt? Fikk ikke opp noe alternativ for betaling før jeg fullførte ordren. Kommer det senere? Noen her som har erfaring med dette?

Jeg betalte vel rundt 60 kr i frakt sist, men jeg bestilte et kit med 12 stk!

første gangen, for gratis settet betalte jeg rundt 30 kr.

Sjekk at ordren din faktisk har gått igjennom på din side på EDM siden, har du fått bekreftelse på epost?

Skrevet

Kanskje du allerede har funnet ut av det...men jeg bestilte gratisprøvene ikveld, og der fikk jeg velge (nederst på siden) hvilken fraktmetode jeg ønsket. Valgte såklart den billigste, som var $4,50.

Skrevet
Kanskje du allerede har funnet ut av det...men jeg bestilte gratisprøvene ikveld, og der fikk jeg velge (nederst på siden) hvilken fraktmetode jeg ønsket. Valgte såklart den billigste, som var $4,50.

Enda ikke fått prøvene mine fra everyday minerals jeg....

Skrevet
Enda ikke fått prøvene mine fra everyday minerals jeg....

Naar bestilte du da? Har vanligvis tatt rundt 10 dager hit.

Skrevet
Naar bestilte du da? Har vanligvis tatt rundt 10 dager hit.

eller opp til 3 uker på det verste. har bestilt flere ganger, og det tar tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...