Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til New York i desember, og har planlagt å bo på Empire hotel. Har bodd på Radisson Lexington før, men synes hotellet er ganske slitent. Denne gangen er det bryllupsreise, så R.L. er helt uaktuelt. Har aldri bodd på Empire før, men det så fint ut. Er det noen her som har bodd på Empire hotel, eller som vet om et annet bra hotell? De dyreste luksushotellene er nok helt uaktuelle :) 2000,- natta er smertegrensa pluss litt til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Sjekk prisene på luksushotellene på

www.hotelclub.com.au

Eller www.ratestogo.com om du har nerver til å vente 21 dager før.

Jeg har kjøpt alle mine overnattinger de siste 5 årene på disse sidene og fått skikkelig lukushotell BILLIG.

Lykke til

Skrevet

Hei

Jeg var i NYC sammen med kona i november/desember ifjor og vi bodde på Quality Inn i Long Island City for å spare litt penger. Det var kun 2 stopp fra Manhattan med subway og dermed var det ikke noe problem å komme seg rundt. Jeg har lagt ut dette NYC reisebrevet med bilder og linker http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der :-)

Skrevet

Takk for svar! Da er det bare å surfe på linkene deres :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et mye strammere budsjett enn deg, så konkrete hoteller kan jeg ike hjelpe deg med, men jeg vil anbefale forumet på frommers.com. Pauline Frommer (som bl. a. har skrevet reiseguider for NYC) er ofte raskt inne og svarer på spørsmål som blir stilt om New York City.

Jeg må ta et lite forbehold, for jeg har ikke reist enda og vet ikke hvor bra hotellet jeg ble anbefalt er, men jeg synes siden virker seriøs. Men correct me if I'm wrong (hvis noen her inne har dårlig erfaring med Frommers)!

Skrevet

Frommers virker seriøst nok :)

Har så vidt snust litt på nettsida. Nå skal jeg fordype meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...