sommerglede Skrevet 1. juni 2008 #1 Del Skrevet 1. juni 2008 hei hva legger dere babyen deres i om natta???? her ligger minsten i bare body og dyne.... han er varm om natta så jeg lurer på å bare legge han i bleie.... noen som gjør det med slike små barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 1. juni 2008 #2 Del Skrevet 1. juni 2008 Har lurt på det samme. Jeg bruker kortermet pysjamas med korte bein til min datter på 11 mnd. Noen ganger legger jeg henne i body. Men vil ikke legge henne med bare bleie for hun sparker av seg dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2008 Har lurt på det samme. Jeg bruker kortermet pysjamas med korte bein til min datter på 11 mnd. Noen ganger legger jeg henne i body. Men vil ikke legge henne med bare bleie for hun sparker av seg dyna. det samme gjør minsten her oxo... av med dyna....... men merker selv at det er varmt om nettene... minsten er oxo mer urolig nå å krever noe å drikke om natta..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 1. juni 2008 #4 Del Skrevet 1. juni 2008 Lillemann sover i bare body. Litt upraktisk å bare la han sove i bleia, er redd han hadde undersøkt den litt for nøye Han ligger som regel oppå dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 1. juni 2008 #5 Del Skrevet 1. juni 2008 sønnen min på 16 mnd sover i bare bleia og et helseteppe... det er jo så varmt om natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. juni 2008 #6 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå har vi aircondition på rommet hennes hele ettermiddagen så det er kjølig og godt når hun legger seg, så hun ligger i vanlig pysj. Men sommeren for to år siden da hun ble født på st.hans var det så varmt at hun hadde knapt annet enn bare bleie på seg den første måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #7 Del Skrevet 2. juni 2008 Mine to sov alltid bare i bleia, hele året. De var så varme at de ikke hadde det bra i verken body eller pysjamas. Dyna kunne sparkes av ja, men så lenge temperaturen på soverommet ikke er altfor lav og barnet sover godt gjennom hele natta vil jeg tro det er trygt å gå ut fra at barnet har det bra temperaturmessig. Et barn som fryser og har det ubehagelig vil nok våkne og gråte. Da er det på tide å få på mer klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå