*Mocca* Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hvor kan jeg finne ut av årets badetemperaturer.... Jeg lengter etter en strandtur, men skulle gjerne visst hva temperaturen stort sett ligger på... drammensfjorden blir det jeg tenker på, på vestsiden av hurumlandet.... Så hvis noe vet! Rop det gjerne ut til meg... Jeg vil på stranda!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Her legger de ut badetemp hvertfall, men nå lå det bare fra Mostranda Camping der da. Kommer nok flere etter hvert.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Denne fra yr er også grei, men den oppdateres ikke før 10.juni, og du tenkte deg kanskje ut og bade litt før
*Mocca* Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Ville aller helst bade nå med en gang jeg....
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Ingen anelse hvilken tempratur det er, men jeg regner nok med at den er ganske lav, hvertfall hvis det i selve fjorden og ikke inne i et avlukke. Det er hvertfall kaldt i fjorden her oppe i drammen, så tviler den er noe høyere der nede. Dessuten renner det jo en god del vann nå, så det tar lang tid før det blir varmt.
*Mocca* Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Det er i en bukt jeg hadde tenkt, så det kan jo være bittelitt bedre der.... Får nok se det an noen dager til hvertfall... Til helga kanskje...
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Kanskje denne hjelper litt. Vet jo ikke hvor langt ned du skal, kanskje kommunen stedet ligger i har en oversikt også. http://www.drammen.kommune.no/buskerud/dra...30?OpenDocument
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå