absinthia Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Folk jeg omgås har en del søte egenskaper/ ting jeg er litt stolt av som jeg stort sett ikke kommer til å si direkte til dem at jeg setter pris på, fordi det rett og slett vil bli litt sært og måtte ofte blitt påfulgt av en lang og merkelig forklaring. Jeg lurer på om det er bare jeg som har det sånn, men her er de: Venninne som ikke kan regnes som intelligent (etter vanlige IQ-test normer), men som til gjengjeld er et av de klokeste og fineste menneskene jeg vet om. Jeg er så stolt av at hun som ikke har så mye logisk intelligens er så flink til å bruke det hun har. Hun er et bevis på at man ikke trenger så mye såkalt IQ, for å fungere godt. (Studie)kompisen min, som jeg iblant henger med "på byen" har det med å se fryktelig stolt ut når vi er ute sammen og jeg får komplimenter, jeg synes det er så utrolig søtt av ham. Jeg liker også at jeg må passe litt på ham pga at han er så utrolig ustrukturert, fordi det fører til at jeg blir mer strukturert. Jeg er til gjengjeld stolt av å ha en kompis som er dødskjekk, litt av en hunk og utolig kreativ og som har innarbeidet meg i venneflokken sin fra første stund, hvilket har ført til at jeg omgås en del fantastisk morsomme mennesker. Det føles som om jeg har fått meg en til fin lillebror som jeg er stolt av. Mannen til en venninne er litt av en buldrebass iblant og later som om han er kjempetøff. Egentlig er han utrolig omsorgsfull og bekymrer seg ofte over hvordan venner i litt vanskelige situasjoner har det, men vil ikke at vi skal vite om det og heller ikke at vi skal snakke om alle de gangene han har stilt opp for oss, for da blir den store mannen så utrolig ille til mote og myk som softis.. og det vil han ikke være. Min venninne som tror at hun er så veldig selvstendig, må fikse alt selv og ofte snakker mye om det (slik at alle som møter henne tror at dette er en fryktelig barsk og litt mannhaftig dame), men som i virkeligheten er ganske pysete og hjelpesløs. Hun har bare ikke oppdaget det enda, fordi hun tror at alle trenger en mann til å hjelpe seg med alt og er imponert over at hun selv overlever uten. Jeg synes det er søtt, men jeg kommer ikke til å ødelegge illusjonen hennes ved å fortelle at hun er en pingle.. fordi det er morsomt og igrunn veldig koselig når hun tilkaller meg for å få hjelp til å sette inn ledninger i dataen, borre et hull i veggen, koble dvd-spilleren o.l. Jeg har flere.. men de får komme senere, nå er det sengetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå