Gå til innhold

Kattenavn på M

Lyra

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp fått min lille pus i hus, men er helt blank på hva jeg kan kalle henne. Men hun har et merke i panna som er formet som en "M", så jeg har lyst å ha noe på m da. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Mina

- Missy (synes det er teit navn, men har hørt det brukt som kattenavn)

- Murre

- Mini

- Maja

- Mikro

- Milky :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathilda het vår katt.. Inntil vi fant ut at det var hannkatt, så da ble det Mattis :fnise:

Han har også en M "skrevet" i panna. Det er så søtt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter faktisk Missi fra før, men det er så veldig "kattete" syns jeg. Vil ha noe pent jeg. Mathilda kan hun ikke hete, søstera mi heter nemlig Mathilde :)

Flere forslag? Hehe, hun ligger forresten i fanget mitt nå, med katteleka under hodet, hun sovnet rett og slett midt i lekek. Er ikke lett å være liten katt stakkar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slettet. Så ikke at det var en hun før nå, hehe.

Endret av *Butterfly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har nettopp fått min lille pus i hus, men er helt blank på hva jeg kan kalle henne. Men hun har et merke i panna som er formet som en "M", så jeg har lyst å ha noe på m da. Noen forslag?

Gratulerer med katt :)

Jeg har noen forslag som jeg håper kan falle i smak.

Marie, etter den lille jentepusen i Aristokattene. Blir kanskje litt rart hvis du har familie, naboer eller nære venner som heter det samme da.

Andre navn jeg kommer på er Mercury eller Mars. Sistnevnte kan da enten være planeten eller måneden, men det skjønte du sikkert så vet ikke helt hvorfor jeg forklarer det. :sjenert:

Mus. Sikker ikke mange som har en pus som heter Mus. (Dessverre vil noen kanskje tolke dette litt perverst).

Mona Lisa

Mystery

Mercy

:katt:

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Ps. Kan du skrive i denne tråden hvilket navn du valgte? Takker på forhånd.

:)

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augie

Mia er det søteste jentepusenavnet for det høres nesten ut som mjau. Får jeg en jentepus til en gang skal hun garantert hete det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på Marie faktisk, på grunn av Aristokattene, elsker Disney :) Vil uttale det på den franske måten såfall, altså Mari. Og så foreslo faktisk samboern Mari tidligere, som i "Mari, du bedåre" :fnise: Så det er absolutt en god kandidat. Kom gjerne med flere forslag, har ikke fallt for noe ennå. Og lover å gi beskjed når jeg har bestemt meg :)

Endret av Metemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aurora Borealis

My (Lille My), Magica, Mystery, Marmelade, Medina, Marwell, Melody eller Magda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to som elsker Disney :)

Her er noen hawaiiske navn, med betydning i parantes :)

Mea A`a (Eventyrer)

Maka koa (Fryktløs, kan og bety rasende).

Maka (Favoritten)

Màkaha (Vill)

Maka Launa (Vennlig)

Makana (Gave, belønning etc).

Meli (Honning)

Makamae (Dyrbart, kjært etc)

Miki Mikimiki (Våken, kvikk etc, i tillegg til at det høres ut som du roper tre ganger på katten din).

Mele (God).

Du kan også kalle katten din for Méo, som betyr katt på vietnamesisk.

Vennlig hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Mia :)

Søte, flinke lille pusen min, hun har sovet hos oss i senga i natt, og hun har gått i kattedoen og allting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mono :) Det heter den ene katta mi ;D

edit: Så ikke at du hadde gitt navn på katta di. Trøtt og lat. ;P

Mia var søtt det :)

Endret av Morrigan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Maiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...