effy Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg skal jo gifte meg snart og har ikke tenkt så mye på bordkort før nå. Jeg regner med å kjøpe slike gaveposer med bånd rundt hvor man kan skrive gjestens navn. Men hva skal jeg gi? Noen som har andre forslag enn operamints, polkagriser eller lovehearts? Siden posene skal være gjennomsiktige så vil jeg gjerne at "godteriet" skal være litt dekorativt (og velsmakende...)
Serenity88 Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Det finnes godterimakere som lager drops der du kan bestemme farge og hva som skal stå inni dem, initialene deres kanskje? Smaker godt gjør de også!
mia83 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 På Decorium har de melkesjokolade formet som hjerter pakket inn i sølvpapir i forskjellige farger
Lyra Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hjerteformede sjokolader innpakket i rød folie, det har de på Nille. Har skjønt at butikken er lite populær i forhold til bryllup, men vil du spare litt penger er det et godt alternativ.
mia83 Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Hjerteformede sjokolader innpakket i rød folie, det har de på Nille. Har skjønt at butikken er lite populær i forhold til bryllup, men vil du spare litt penger er det et godt alternativ. Det var jo kjempesmart!! Et godt tips!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Hjerteformede sjokolader innpakket i rød folie, det har de på Nille. Har skjønt at butikken er lite populær i forhold til bryllup, men vil du spare litt penger er det et godt alternativ. Men hva er vitsen med å gi bort noe som smaker vondt? Det finnes mange nettshoper hvor dere kan bestille drops med deres initialer i. Vurderte dette men minste bestilling er ofte 5 eller 10 kg.
mia83 Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Men hva er vitsen med å gi bort noe som smaker vondt? Det finnes mange nettshoper hvor dere kan bestille drops med deres initialer i. Vurderte dette men minste bestilling er ofte 5 eller 10 kg. Er sjokoladen fra Nille vond da???
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Er sjokoladen fra Nille vond da??? Definitivt!
Fun Light Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Kjøp noen få biter til hver av for eksempel S.V. Michelsen-sjokolade! Får kjøpt den på Glassmagasinet og andre steder.. Eller annen eksklusiv sjokolade. De er fine å se på, smaker himmelsk, og du trenger bare et par biter til hver!
Aurela Skrevet 1. juni 2008 #11 Skrevet 1. juni 2008 Hjerteformede sjokolader innpakket i rød folie, det har de på Nille. Har skjønt at butikken er lite populær i forhold til bryllup, men vil du spare litt penger er det et godt alternativ. Hvis det blir for flaut å kjøpe på Nille har de faktisk akkuratt den samme sjokoladen både på Meny, Ultra og Narvesen her omkring
Solfridbruda Skrevet 1. juni 2008 #12 Skrevet 1. juni 2008 har tenkt å ha små gaveesker jeg da (formet som hjerte i farge ivory med lyserosa sløyfe rundt). Er veldig glad i å skrive dikt, og tenker å skrive et lite humoristisk vers (som passer vedkommende)om hver og en av gjestene som vedkommende da får oppi esken sin sammen med noe godis Tenker at gjestene da kanskje føler seg ekstra velkommen, fordi jeg/vi har brukt tid på å skrive noen ord om hver og en
effy Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2008 takk for svar! Jeg får vel ta en tur innom nille, ultra etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå