Gå til innhold

Holde ut varmen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med samme problemet. Vi bor i en kjellerleilighet som ofte er mer kjølig, men selv med dører og vindu åpne, en vifte som står på og konstant drikking av vann, så er det uutholdelig varmt. Det er nydelig å se på naturen om sommeren, men sola trekker ut all energi fra meg og jeg orker absolutt ingenting.

Og jeg klager aldri over snø, regn eller vind - jeg gleder meg vilt til høsten! :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet

Kan ikke klage på varmen allerede, det er så deilig at den omsider kom. Jeg setter meg i hvilemodus, drikker mye og nyter solen sammen med en god bok.

På jobb har vi aircondition, så alt i alt har jeg det helt topp.

Skrevet
Og jeg klager aldri over snø, regn eller vind - jeg gleder meg vilt til høsten! :-D

:jepp:

Jeg føler meg uvel i denne varmen. For ikke å snakke om å jobbe i slikt vær!! :dåne:

Når jeg først har fri blir jeg bare sittende her, for det blir så tungt å være i aktivitet. Min kjære får faktisk migrene av varmen, men allikevel nyter han sola..

Det eneste jeg liker er brunfargen min, og det er kun derfor jeg ikke går å gjemmer meg i et kjølerom.

Skrevet

Jeg får ikke brunfarge engang...

Skrevet

Her inne på kontoret er det nesten 30 grader. Det er inmari varmt.

For to uker siden snødde det - blir vi noen gang fornøyde?!

Skrevet

drikker mye vann, og setter meg i skyggen når det blir for varmt i sola, og bader masse...

Og bare en liten påminnelse til alle dyreeiere, husk på så dyret ditt har skygget og tilstrekkelig med kaldt og rent vann...

Skrevet

Smoothies er knallgodt i varmen!

Jeg har ikke noe imot varmen så lenge jeg kan være utendørs, men å sitte her på kontoret i 30 grader eller prøve å sove med 26 grader på soverommet, det er ikke enkelt!

Ellers får jeg bare si som min "gamle" far: Det beste med sommeren er når man kan sitte i skyggen uten å fryse, og med god samvittighet.

Lange, lyse sommerkvelder med hvitvin på terrassen... Det er lykke! Bare en liten digresjon.... :)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Body Shop sin facial spritz med vitamin c er fantastisk!!!!! :jepp:

Gjest Miia 90
Skrevet

Fy faen for noen sytepaver...

Sommeren er herlig! :ler: Ja jeg sitter her og svetter,

men da er det bare å hoppe i sjøen eller sprute seg selv med vann :)

Og de som ikke tåler sol og misliker sommeren av den grunn,

bruk sokrem med faktor 50 og slutt og klag! :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
Og de som ikke tåler sol og misliker sommeren av den grunn,

bruk sokrem med faktor 50 og slutt og klag! :lur:

Tror ikke det er de som har behov for å bruke solkrem som klager :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...