Gå til innhold

Verdens mest tradisjonelle bryllup planlegges 4 år i forveien

Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway

Jajamennsann, der fikk jeg meg en selv gitt!!

Får ta det fra starten av da. "natt til første mai" på dagen, satt vi en gjeng samlet og pratet. Dette var før innkjøp av forferdelighetens drikke. Kjæresten min snakket med kompisene om folk i vennekretsen som driver og gifter seg for tiden. Jeg kjenner dem ikke, så jeg falt litt ut i mine egne tanker. Plutselig sier han til meg: "Og det vil jeg med deg og en dag!" "Hmm hva var det du ville?" "Gifte meg med deg vel!" jeg ble paff og sjokkert og hele pakka, for for noen måneder siden hørte jeg han si "Jeg tror ikke på giftemål, jeg." Men det gjør jeg, og jeg elsker jo fyren, så jeg svarte "Jammen det vil jo jeg med deg også!" så ble det stille i 10 sekunder før jeg spør forsiktig "Hmm er vi forlovet nå da egentlig?" "JEPP det er vi! Vi skal være sammen for alltid, meg og deg!"

:hjerte:

Det var ikke sånn som på film, ned på kne, og ring i boks, men jeg synes det var helt perfekt. Sitter med kompiser og livet er fett, også i tillegg kommer plutselig dette fra han!

Så fikk vi oss ringer da, og det er tilogmed en symbolsk mening bak dem. Enkelte folk her i byen elsker å ødelegge for lykkelige par, skape drama også videre, så hvis noen nå prøver seg, viser jeg først min finger, og han hans;

http://i186.photobucket.com/albums/x185/ni.../Photo-0524.jpg

"Fuck you" sier de! :ler:

Datoen er satt før verdens undergang, 20 desember 2012. Skjer det, er vi gift før vi dør, skjer det ikke, er vi lykkelig gift for alltid :)

Her er kjolen:

http://i186.photobucket.com/albums/x185/nissefaen/SKALHA.jpg

og han hater å gå i dress, så her kom forslag fra boxer med bøtte på hode, til juletre, til sephiroth fra final fantasy. Men han er inne på et ok antrekk nå da :lur:

Sånn tenker jeg vi skal ha det: Først familie i kirken og vi sier ja, så et lite arrangement for dem, og så invitere venner og feire oppi skogen i flere dager (om vi lever så lenge :ler: )

SÅ det så! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...