Gjest Gjest_synne_* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 skal lage taco, men husker ikke hvordan man varmet de soft tortillaene/wrap..dere vet sånn lefseting:P skal det taes ut av pakken og legges i aluminiumsfolie og stekes/varmes hvor lenge?
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Ja de skal pakkes i folie og legges i stekovnen: Hvor mange grader og hvor lenge står på pakken!
Gjest Elfrida Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Enkelte varianter kan du bare stikke et par hull i pakningen og varme i mikroen også. Les på pakka du.
LekeHusmor Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 (endret) ved å pakke de inn i dobbelt lag alu.folie og la de ligge 5-10 min lenger i ovnen enn det står på pakken, får du skikkelig myke, deilige lomper. anbefales! Endret 31. mai 2008 av LekeHusmor
Aurela Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Enkelte varianter kan du bare stikke et par hull i pakningen og varme i mikroen også. Les på pakka du. Er du sikker på at dette gjelder aller varianter? Vet noen har oppskrifen på pakken, men andre har ikke det.. Litt kjipt å drite seg ut der liksom :gjeiper:
LekeHusmor Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 de blir alltid best om du tar de i stekeovnen, som bør være godt forvarmet
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Er du sikker på at dette gjelder aller varianter? Vet noen har oppskrifen på pakken, men andre har ikke det.. Litt kjipt å drite seg ut der liksom :gjeiper: Hvor mye er det mulig å drite seg ut her? Hva kan gå galt? At de blir for varme? Hvis du pakker dem inn i folie og setter dem inn i ovnen (og skrur den på) så er det bare å ta dem ut og kjenne på dem etter f eks fem eller til minutter. De skal ikke tilberedes, bare varmes opp!
Aurela Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Hvor mye er det mulig å drite seg ut her? Hva kan gå galt? At de blir for varme? Hvis du pakker dem inn i folie og setter dem inn i ovnen (og skrur den på) så er det bare å ta dem ut og kjenne på dem etter f eks fem eller til minutter. De skal ikke tilberedes, bare varmes opp! Hvis du stikker hull på en plastpakke og putter den i mickroen tror jeg den kan smelte, eller vet ikke, men regner med at det er en spesiell plastikk som er brukt på de pakkene hvor man bare kan stikke noen hull og putte i microen..
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Jeg synes de blir best av å ha de i en stekepanne og varme de raskt på den måten. Fine og crispy
LekeHusmor Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 nå som vi har en taco tråd, hehe. hva er fast inventar på deres taco? her er det jeg er helt avhengig av på taco: rømme mais rapidsalat thick and chunky salsa, medium guacamole (essensielt!!) kjøtt selvfølgelig revet ost og det legges på i rekkefølgen: salat-kjøtt-ost-rømme-mais-salsa-guacamole (på siden av lefsen) nåå ble jeg sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå