Gå til innhold

Taco

Gjest Gjest_synne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_synne_*
Skrevet

skal lage taco, men husker ikke hvordan man varmet de soft tortillaene/wrap..dere vet sånn lefseting:P skal det taes ut av pakken og legges i aluminiumsfolie og stekes/varmes hvor lenge?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja de skal pakkes i folie og legges i stekovnen: Hvor mange grader og hvor lenge står på pakken!

Gjest Elfrida
Skrevet

Enkelte varianter kan du bare stikke et par hull i pakningen og varme i mikroen også. Les på pakka du.

Skrevet (endret)

ved å pakke de inn i dobbelt lag alu.folie og la de ligge 5-10 min lenger i ovnen enn det står på pakken, får du skikkelig myke, deilige lomper. anbefales! :tommelsmil:

Endret av LekeHusmor
Skrevet
Enkelte varianter kan du bare stikke et par hull i pakningen og varme i mikroen også. Les på pakka du.

Er du sikker på at dette gjelder aller varianter? Vet noen har oppskrifen på pakken, men andre har ikke det.. Litt kjipt å drite seg ut der liksom :gjeiper:

Skrevet

de blir alltid best om du tar de i stekeovnen, som bør være godt forvarmet :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet
Er du sikker på at dette gjelder aller varianter? Vet noen har oppskrifen på pakken, men andre har ikke det.. Litt kjipt å drite seg ut der liksom :gjeiper:

Hvor mye er det mulig å drite seg ut her? Hva kan gå galt? At de blir for varme? Hvis du pakker dem inn i folie og setter dem inn i ovnen (og skrur den på) så er det bare å ta dem ut og kjenne på dem etter f eks fem eller til minutter. De skal ikke tilberedes, bare varmes opp!

Skrevet
Hvor mye er det mulig å drite seg ut her? Hva kan gå galt? At de blir for varme? Hvis du pakker dem inn i folie og setter dem inn i ovnen (og skrur den på) så er det bare å ta dem ut og kjenne på dem etter f eks fem eller til minutter. De skal ikke tilberedes, bare varmes opp!

Hvis du stikker hull på en plastpakke og putter den i mickroen tror jeg den kan smelte, eller vet ikke, men regner med at det er en spesiell plastikk som er brukt på de pakkene hvor man bare kan stikke noen hull og putte i microen..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes de blir best av å ha de i en stekepanne og varme de raskt på den måten. Fine og crispy :)

Skrevet

nå som vi har en taco tråd, hehe.

hva er fast inventar på deres taco?

her er det jeg er helt avhengig av på taco:

rømme

mais

rapidsalat

thick and chunky salsa, medium

guacamole (essensielt!!)

kjøtt selvfølgelig

revet ost

og det legges på i rekkefølgen:

salat-kjøtt-ost-rømme-mais-salsa-guacamole (på siden av lefsen)

:ler:

nåå ble jeg sulten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...