Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter MYE stress, så er endelig bryllupsreisen bestilt - og det blir til Brasil!! Vi skal være 5 dager i Amazonas og 15 dager i Fortaleza. Er det noen som har vært noen av disse stedene, og kan anbefale hva vi bør få med oss? Eller noen generelle råd om reiser til Brasil??

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden du skriver at dere skal til Amazonas, regner jeg med dere skal på jungeltur? Jeg var på en 3 dagers tur ut fra Manaus for et par år siden, og turen inneholdt bl.a. piraiafiske, alligatorspotting, kanotur for å se på apekatter, vannliljer og fugler, "overlevelsestur" i jungelen der vi fikk lære om medisinplanter og spise all den frukten vi ville, overnatting i hengekøye under åpen himmel og i det hele tatt mitt livs opplevelse!

Det finnes mange ulike reiseoperatører, og mitt tips er å velge en av dem som ligger middels i prisklasse. Sørg for all del for at guiden snakker engelsk! (Vi hadde en hovedguide som snakket engelsk, men guide nr 2 snakket bare portugisisk.. Vi var derfor på pirayafiske med en person som fortalte oss masse som vi ikke skjønte bæret av). Man kan velge mellom dagsturer og turer som går over flere dager. Mitt tips er at dere går for en tur som gjør at dere får MINST en natt i jungelen. Dette er så annerledes, så vilt så fantastisk, at det er et must!

Åh! Misunnelig!!

Skrevet

Takk for svar! Vi skal på tur i jungelen ja. 2 netter overnatting på båt. Gleder oss veldig!!!

Ingen andre som har noen gode tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...