Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen som husker hva det produktet mot snorking som apotekene reklamerer med på Tv om dagen heter?

Også, er det noen som har brukt dette preparatet? Funker det?

I tilfelle hvordan?

Hva med andre preparater mot snorking? Noen erfaringer? Anbefalinger?

Vær så snille å svar om dere har noen som helst erfaringer.. har nesten ikke sovet de 2 siste nettene fordi sambo snorker..

Skulle på apoteket idag, men rakk det akkuratt ikke etter jobb. Tok feil av åpningstidene..

Endret av Jigva
Videoannonse
Annonse
Gjest hyggelig
Skrevet

tror det produktet de reklamerer for heter silence eller silent eller noe sånt.

Jeg har også en sambo som snorker, så fortell gjerne om det funker eller ei. skjønner jo at det vil være individuelt om det virker,men likevel...

Skrevet

Ingen som har prøvd Silence?

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet
Noen som husker hva det produktet mot snorking som apotekene reklamerer med på Tv om dagen heter?

Også, er det noen som har brukt dette preparatet? Funker det?

I tilfelle hvordan?

Hva med andre preparater mot snorking? Noen erfaringer? Anbefalinger?

Vær så snille å svar om dere har noen som helst erfaringer.. har nesten ikke sovet de 2 siste nettene fordi sambo snorker..

Skulle på apoteket idag, men rakk det akkuratt ikke etter jobb. Tok feil av åpningstidene..

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Hei :)

Jeg har også en som snorker vanvittig mye...det blir mye dytting og irritasjon!! Jeg dro på apoteket å kjøpte Silence...og det funket kjempebra :) INGEN SNORKING i det hele tatt :):)

Anbefales på det sterkeste :)

Hilsen ei som er glad for litt nattesøvn igjen ;)

Skrevet

De har et eller annet på apoteket. Til 200 kr. Aner ikke om det funker eller ikke, så til den prisen gidder jeg ikke prøve det på sambo.

De nettene han snorker som verst bruker jeg propper i ørene.

Gjest Reinert Amundsen
Skrevet

Hei,

den vanligste årsaken til at vi snorker, er tunga som faller bakover når vi sovner. Dette vil lage mindre plass å puste gjennom: er det en liten åpning, oppstår snorkelyd, og hvis pusteåpningen tettes helt, oppstår de mer farlige pustestansene.

Som tannlege har jeg jobbet med snorkeskinner i 15 år, og brukt dem selv like lenge. Dette er en skinne som hindrer underkjeven å falle bakover når muskulaturen slappes av når vi sovner, og dette vil holde tunga på plass, slik at den ikke presser på den bløte ganen. Jeg har beskrevet dette på hjemmesiden min (http://www.gladesmil.no/4.html) (mer utfyllende på den gamle hjemmesiden http://www.cognosco.no/).

Første natta jeg brukte skinnen, ble jeg vekket opp ettersom kona mi lurte på om jeg var kvalt. Jeg snorket jo ikke! Etter dette får jeg alltid spørsmål om jeg har snorkeskinnen med meg når jeg legger meg.

Hilsen tannlege Reinert Amundsen

Gjest Gjest
Skrevet

Dagligvarebutikkene har også fått et nytt middel som visstnok skal virke, en nesespray som heter sov godt, skal teste den selv... Her står det om det, pengene tilbake garanti på det også, så da kan det jo være verdt en test.

• 3 uker senere...
Gjest hyggelig
Skrevet

En liten oppdatering...

Kjøpte silence til sambo, og det var et slags skum man skulle spraye ned i svelget.

Nå har han brukt det to netter på rad og snorker like mye fortsatt...... :/

*finne frem kvitteringa å kreve pengene tilbake slik de sier i reklamen*

Skrevet

Min og snorker, men det har bunnet litt i at han veide litt for mye og litt grunnet allergi. Drikker han, blir alt av muskler i svelget så avslappet at det blir snorking. Glemmer han medisinen sin og/eller har drukket er det full snorkings i huset.

Er glad han slipper operasjon. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...