Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

!!!! Nydelig

Jeg er brunette, (ikke veldig mørk), og har brune øyne.

Tror dere jeg vil kle denne hårfargen og frisyren? :-)

Har omtrent så langt hår som henne :) (Øverste bildet. Nederste er jo det lengste extension)

Videoannonse
Annonse
Gjest Cathena
Skrevet

Det er tonene i huden som gjelder ògså om du vil være blond! Brunøyde synst jeg skal være forsiktig med å bleke håret! For noen blir det veldig pent, òg noen blir det bare feil. Om jeg ikke tar feil, så ser det ut som om hun har brune linser.

Skrevet
Det er tonene i huden som gjelder ògså om du vil være blond! Brunøyde synst jeg skal være forsiktig med å bleke håret! For noen blir det veldig pent, òg noen blir det bare feil. Om jeg ikke tar feil, så ser det ut som om hun har brune linser.

Hva mener du med tonene ? :-)

Gjest Cathena
Skrevet
Hva mener du med tonene ? :-)

Fargetonene i huden, noen er gyldne og noen rosa. Det er veldig vanskelig å si akkurat hvem som passer i blondt, for det er helheten! :)

Meg f. eks. har en blanding mellom gyldent og rosa, men har fregner over nesen. Har mørke gråblå øyner, passer ikke i blondt i det hele tatt! Det blir fæææælt! :ler: Da ser jeg utrolig rosa\rød ut i huden.

Skrevet (endret)
Fargetonene i huden, noen er gyldne og noen rosa. Det er veldig vanskelig å si akkurat hvem som passer i blondt, for det er helheten! :)

Meg f. eks. har en blanding mellom gyldent og rosa, men har fregner over nesen. Har mørke gråblå øyner, passer ikke i blondt i det hele tatt! Det blir fæææælt! :ler: Da ser jeg utrolig rosa\rød ut i huden.

Jeg hadde gulaktig hår for et år siden, kler best brunt trot jeg, ihvertfall ikke gult :-P Er litt usikker på om jeg tør å farge det blondt, men er så lei av denne fargen som ikke går an å farge mørkere, for da er den oransje en uke etter :(

Har en gylden farge i huden, er ikke spesielt rød eller rosa eller noe, mer brunlig:)

Endret av Triine
Gjest Cathena
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si om en passer i blondt uten å ha sett personen. Men, du kan jo prøve deg litt frem, du kan jo farge en stripe fremme ved luggen, så ser du litt hvordan den er mot ansiktet ditt om du er usikker! :)

Du kan jo ògså stripe det gradvis lyst, det er jo penest, så stopper du bare når du er fornøyd. For det blir aldri helt "krasj" ved å stripe det. Det er verre om en hiver i pakkevis med blondering og det blir helt platina, da har du liksom fått et lite problem visst det ble for lyst. Er ikke bra å bli veldig blond, farge det mørkere å begynne på nytt! Av erfaring! :sjenert:

Men ønsker det uansett lykke til! Hår er vanskelig! :ler:

Skrevet
Det er veldig vanskelig å si om en passer i blondt uten å ha sett personen. Men, du kan jo prøve deg litt frem, du kan jo farge en stripe fremme ved luggen, så ser du litt hvordan den er mot ansiktet ditt om du er usikker! :)

Du kan jo ògså stripe det gradvis lyst, det er jo penest, så stopper du bare når du er fornøyd. For det blir aldri helt "krasj" ved å stripe det. Det er verre om en hiver i pakkevis med blondering og det blir helt platina, da har du liksom fått et lite problem visst det ble for lyst. Er ikke bra å bli veldig blond, farge det mørkere å begynne på nytt! Av erfaring! :sjenert:

Men ønsker det uansett lykke til! Hår er vanskelig! :ler:

Ja, håret mitt var veldig slitt en periode, men er bra nå, etter mye kuring og b-vitaminer :-)

Takk for hjelpen:-D

Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket:

Det håret der så jo ut som det hadde fått seg en runde i mixmasteren etter å ha bodd en livstid i sahara! JÆVLIG! Og ikke minst: IDENTITETSLØST!

Gjest StockDama
Skrevet
:overrasket:

Det håret der så jo ut som det hadde fått seg en runde i mixmasteren etter å ha bodd en livstid i sahara! JÆVLIG! Og ikke minst: IDENTITETSLØST!

Det får så være, men om damen liker det må hun da få lov til å ha det. Hvis hun synes det er fint er nå det det viktigste.

Skrevet

skaff deg en god klipp,

bruk rettetang på hele hodet,

tease håret ved roten, slik at det blir volum fra bunnen,

og legg det til åssen du vil.

Fant en enkel måte å tease det på her, ta en titt.

http://www.youtube.com/watch?v=dsabcVRcWa8&NR=1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...