Gjest tromsøgutt Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Okey damer. Jeg trenger råd! Jeg er en oppegående kar. Har utseendet med meg og vet også dette. Når jeg er på byen er det ikke nødvendig å sjekke opp, jeg blir sjekka opp. (dette høres utrolig teit ut, men sånn er det) Er snart ferdigutdannet jurist, har leilighet, bil o.s.v o.s.v. Har jobba som vekter og har ufattelig mange veninner da jeg har truffet disse på jobb. Jeg har flere kompiser som "ser opp" til meg i den grad at alt i livet mitt virker perfekt. Solskinnshistorie så langt, men... så til saken. Har flere veninner som ikke kan skjønne hvorfor jeg ikke har dame. I følge dem er jeg en såkalt "catch" I mine tidligere "seriøse" forhold har jeg aldri vært utro, har liksom aldri gjort noe galt. Bare vært glad i dama og behandla henne med den respekt og omsorg som hun fortjener... Problemet er bare at jeg ikke "faller" skikkelig for jenter lengre. Har blitt kjent med en drøss av jenter som jeg til å begynne med tenker er et perfekt kjæresteemne. Når jeg har blitt kjent med henne mister jeg liksom interessen. Jeg aner ikke hvorfor. Jenta kan vært interesert hun, men jeg gidder liksom ikke selv om jeg egentlig har lyst på dame. Er det jeg som gjør noe feil eller damene? Jeg er overhodet ikke homofil, men gir liksom bare faen... Hva kan jeg gjøre for å endre på dette? Skjønner lite av dette selv...
Gjest Joker'n Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Den kan kanskje være at du er så klar over at du er et så godt "catch" og at du er så kjekk at du bevisst, eller ikke, venter på noe bedre enn den jenta du er på dealeren med da?
Gjest tromsøgutt Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Interessant tanke, men blir liksom ikke klokere. Hvorfor venter jeg selv om jeg eventuelt skulle være en god catch? Flere av jentene er meget oppegående og jeg skulle ikke hatt noen problemer med å være i et forhold med en av dem. Skjønner ikke hva jeg venter på, når jeg innerst inne vil ha et fast forhold.... Vil ikke såre noen ved å "gi faen" om du skjønner...
Gjest Lillebøll Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 De sier jo at alle perfekte menn er homo..
Gjest Joker'n Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Fordi du selv kanskje mener at du fortjener noe bedre, fordi du "er så kjekk"? Jeg tror du må være mindre selvbevisst....
Gjest Joker'n Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 De sier jo at alle perfekte menn er homo.. Sant.
Gjest tromsøgutt Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Hehe. Takk for den du, men er ikke det Jeg har faktisk en meget stor apetitt på damer og blir utilpass om en annen gutt rører ved meg ved et uhell... Visste at den kommentaren måtte komme..
Gjest Lillebøll Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Beklager, klarte ikke dy meg Kanskje du rett og slett bare ikke forelsker deg så fort? Men er det noe stress og få seg dame da, man skal ikke være i et forhold bare for forholdets skyld.
Gjest Joker'n Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Sant som lillebøll sier. Hvis du går og tenker at du VIL ha kjæreste blir du kanskje for opphengt i det, også vil ikke de følelsene som kanskje ville kommet ellers, komme.
Gjest tromsøgutt Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Ja. Kanskje jeg må bli litt mindre selvbevisst... Slik situasjonen er nå sitter jeg på gjerdet og lar den ene etter den andre muligheten gå forbi. Vet imidlertid ikke hva jeg venter på. Den som kan gi meg et godt svar på det er dyktig Lillebøll: Tidligere har jeg forelska meg veldig fort. Jeg vil i et forhold fordi jeg er lei av å drive rundt og innlede det ene forholdet etter det andre. Vil ha alt det positive (og negative) et forhold innebærer.
Gjest Gjest_Klingeling_* Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 Det er nok vanskelig å si hvorfor ting er som det er, men jeg er enig med det som ble sagt tidligere om at du kanskje har blitt for fokusert på å få dame. Når man er opptatt av noe på den måten kan det jo lett bli sånn at man tenker for mye, og føler for lite. Kanskje det blir bedre om du slapper av mer når det kommer til den delen? Du har jo alt det andre du trenger, og forhold pleier å dukke opp etterhvert. Og gode ting er jo som oftest verdt å vente på Husk hvertfall at du må gi jenter som kan være aktuelle og jenter som kommer en real sjanse til å komme innpå deg. Ikke fokuser så mye på selve forholdet, og la det komme det som kommer ( eller ikke kommer). Du har sikkert bare ikke funnet den riktige ennå, og det vil du nok til slutt! Jeg tror hvertfall ikke det er noe galt med deg
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 det er kanskje for lett for deg å få damer? de bare faller ned i armene dine som noen besvimte fluer, lite med utfordringer da :D
Coxy Skrevet 31. mai 2008 #13 Skrevet 31. mai 2008 Kjedelig situasjon!! Er vanskelig å svare på sånt over skriftlig kommunikasjon, om du skjønner. Hadde vært lettere å gi et reelt svar om man kjenner deg og vet hvordan du er som person! Men er mange ting som kan spille inn. Flere er allerede nevnt; - du kan være FOR ivrig med å komme deg inn i et fast, seriøst forhold. Da prøver du kanskje å presse fram følelser, og det går ikke... - Kanskje du ikke forelsker deg så lett? - Gir du jentene er reel sjanse til å komme innpå deg? - Kanskje jentene faller FOR lett for deg? At du ikke trenger å kjempe noenting? Kanskje det blir for kjedelig? At du trenger noen som faktisk er litt mer kostbare, som du må kjempe litt for? I tillegg kan det være noe med aldren, kanskje? Nå vet jo ikke jeg hvor gammel du er, men jo eldre en blir, jo mer bevist blir man på hva man vil ha, man blir mer skeptisk, og faller ikke like fort for potensielle kjærester... Når det er sagt, så tror ikke jeg personlig at du er for selvopptatt. Det ville heller fått jentene unna; når noen blir for selvopptatt er det bare kvalmt.. Kan nok ikke gi deg noen ultmate råd, men jeg håper du klarer å roe deg ned med at det er nok helt normalt! Det er ikke lett når man veldg gjerne ønsker noen å dele livet med; men prøv så godt du kan å slappe av. Du finner noen til slutt!! Ønsker deg lykke til!!
Gjest tromsøgutt Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 Takker for flere alternative løsninger. Skal prøve å bare la ting gå sin gang når jeg treffer nye jenter. Videre skal jeg prøve å gi jenter litt mer tid før jeg "konkluderer". Når det gjelder den biten om at jeg ønsker et forhold for mye tror jeg ikke det er der problemet ligger. Jeg gir rett og slett bare faen som jeg har sagt. Føler kanskje at jeg kaster bort tiden. Når det gjelder alder er jeg født i 83. Tror ikke det skal være noe i veien med den.. Takk for raske svar og respons. Skal gi beskjed når jeg har truffet "den rette"
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #15 Skrevet 31. mai 2008 Du er jo så ung. Hvorfor stresse med å finne deg en dame og binde deg, egentlig? Høres mest ut som du er rastløs og kjeder deg lett. Kanskje du bør begynne med noe ekstremsport, eller noe.
Gjest Janell Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 Du trenger nok en utfordring ja.. I mine øyne er du bare en slesk fyr som har for høye tanker om deg selv. Og ja, jeg vet hva jeg snakker om, for jeg er sånn selv. mange menn har prøvd seg på meg, men ingen frister. Jeg har kun hatt sex med 1 mann i hele mitt liv, jeg er 26 år. Og det er ingen som frister meg lenger.. Jeg kan flørte med nye menn og samme menn hver helg og en og annen gang på jobb, men det blir ikke noe mer enn det. Jeg vil ikke lengre, for jeg føler jeg fortjener en skikkelig mann!! jeg vil ha en med stor pikk, deilig kropp, pent utseende, snill og tjener masse penger og er glad i sex. jeg vil ha en som tar meg hardt og er skikkelig tøffing i senga, men han må også være øm og god ellers. Slike menn finner jeg ikke lengre.. Så jeg ønsker oss begge lykke til i jakten på den perfekte... Kanskje vi burde treffes? he he
Gjest *smak* Skrevet 31. mai 2008 #17 Skrevet 31. mai 2008 Det slo meg at du kanskje har ei bekjent som du liker bedre enn du er er klar over. Siden du ikke faller for noen av jentene som prøver seg på deg er dette nærliggende å tro..
Gjest tromsøgutt Skrevet 31. mai 2008 #18 Skrevet 31. mai 2008 Hmm... Til innlegget om at jeg er slesk. Har full forståelse av at det tilsynelatende kan se slik ut. Det interessante er at hun har det likt som jente. Vi har noe til felles *smak*: Mulig det, men jeg vet ikke hvem
Gjest Diora Skrevet 31. mai 2008 #19 Skrevet 31. mai 2008 Basert på det du skriver, og måten du skriver på virker det som du allerede har forelsket deg..i deg selv. Da er det vanskelig å se hva andre har å tilby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå