Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 vet at det er mange slike tråder så skal være spesifikk lurer på hvilken av de på strawberrynet som jeg bør kjøpe.. veldig lys i huden! clinique, clarins, eller shiseido? har hørt at disse lukter minst og det er minst mulig lukt jeg er ute etter håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 ts her, glemte å si at det er for hele kroppen og ansiktet jeg er ute etter
Gjest Cathena Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Tror ikke du får kjøpt det jeg anbefaler der, men jeg har prøvd maaaangen! Jeg får skjolder uansett hva jeg gjør, noen blir gule, oransje og noen ser ut som rene griseriet på meg. Jeg har en vanskelig hud itillegg! MEN, så prøvde jeg DC sin, òg den er helt fantastisk! Anbefaler den på den varmeste! Den har blitt kåret til den beste på God Morgen Norge ògså! Dyr, men verdt det! Jeg bruker den i ansiktet ògså, selv om den er vel ikke helt beregnet på det. Jeg får ikke kviser av den tross min fete hud.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Tror ikke du får kjøpt det jeg anbefaler der, men jeg har prøvd maaaangen! Jeg får skjolder uansett hva jeg gjør, noen blir gule, oransje og noen ser ut som rene griseriet på meg. Jeg har en vanskelig hud itillegg! MEN, så prøvde jeg DC sin, òg den er helt fantastisk! Anbefaler den på den varmeste! Den har blitt kåret til den beste på God Morgen Norge ògså! Dyr, men verdt det! Jeg bruker den i ansiktet ògså, selv om den er vel ikke helt beregnet på det. Jeg får ikke kviser av den tross min fete hud. Å det høres jo veldig bra ut lukter den heller ikke? hvilken bruker du? jeg har veldig lys hud.. hvor kjøper du?
Gjest Cathena Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Å det høres jo veldig bra ut lukter den heller ikke? hvilken bruker du? jeg har veldig lys hud.. hvor kjøper du? Den lukter svært lite, alle selvbrunere lukter. Den sies at den ikke skal lukte, men det gjør den, litt. Etter en dysj, så forsvinner lukten helt! Jeg har ògså lys hud, den finnes i 3 typer, lys, medium og mørk. Jeg har prøvd den lyseste, den ble veldig pen, lett glød for å si det sånn. Men for lite etter min smak, så nå bruker jeg medium. Mørk kan en jo bruke på legger osv.! De selges på noen parfymerier landet over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå