Tusenfryd Skrevet 18. mai 2003 #1 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg gleder meg til ukefinalen - og hele neste uke... spennende nå når gutta skal ut på tur. Der tenker jeg noen fikk for innstillingen sin, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 18. mai 2003 #2 Del Skrevet 18. mai 2003 HELDIGVIS vant Peder! Håper at han og Hilde vinner finalen...De er de mest verdige vinnerne må jeg si. Morten var en sutreunge, prata jo bare dritt om de andre jo!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 18. mai 2003 #3 Del Skrevet 18. mai 2003 Når er finalen i Camp Molloy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 18. mai 2003 #4 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg er ikke så sikker på hvem av guttene jeg vil at skal vinne, men jeg blir litt lei meg hvis ikke Hilde vinner. synes virkelig hun fortejner det, mer enn noen av de andre jentene som har vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mai 2003 Lenge siden jeg gjettet og startet å håpe på Peder og Hilde. Det var nok andre jenter som var tøffere enn Siv... men jeg tror Hilde tar henne. Heldigvis ble Søren igjen - Morten gjorde siste innsats på smiskefronten på debriefen... tøt litt mye på slutten der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 19. mai 2003 #6 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg holder med Peder og Hilde. Synes hvertfall Hilde er den mest verdige vinneren av jentene og Peder er den som gjennom hele konkurransen har kjempet hardest. Han har jo vært på alle jentelagene. Skal ihvertfall følge nøye med på søndag (eller er finalen er en annen dag?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mai 2003 Gratulerer til Hilde og Peder! Hva hadde skjedd om ikke Hilde hadde hengt på Siw...? Vel, det får vi aldri vite - og det var to verdige vinnere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. mai 2003 #8 Del Skrevet 25. mai 2003 Favorittene vant ja Litt slepit av Hilde å "utnytte" kart-kunnskapene til Siv på den måten, men det gjør ingenting, hun fortjnete jammen å vinne!!! Og Peder er jo bare fe'menal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluestar Skrevet 26. mai 2003 #9 Del Skrevet 26. mai 2003 Dette var skikkelig urettferdig synes jeg! Fullstendig ufortjent at Hilde gikk seirende ut av dette, det var jo Siw som var vinneren!! Hilde var jo helt "lost" i skogen jo! Sendte opp nødraketter og greier! Hun har surfet på andres orienteringsevner gjennom hele konkurransen, det er derfor hun har kommet så langt! Og i går snyltet hun altså på Siw's ferdigheter. Hilde er tøff og sterk men det hjelper ikke så mye å kunne løpe fort hvis du ikke skjønner hvilken vei du skal løpe!! Fryktelig dårlig av TV3 å legge opp til en finale hvor dette kunne skje. Dette skulle jo være en individuell konkurranse og da burde det jo være slik at alle har muligheten til å få full uttelling for sine ferdigheter. Hadde de startet en og en og gjennomført på tid så hadde garantert resultatet blitt et annet.. Gratulerer Siw - du er en vinner uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 26. mai 2003 #10 Del Skrevet 26. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 26. mai 2003 #11 Del Skrevet 26. mai 2003 Urettferdig at Hilde vant slik hun hang seg etter Siw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 26. mai 2003 #12 Del Skrevet 26. mai 2003 Hilde var forsåvidt en verdig vinner i forhold til det som har skjedd tidligere i konkurransen, men slik hun surret i går så ble det ganske urettferdig at hun skulle vinne med slik snylting!! Syntes hele finalen ble en gedigen nedtur i forhold til tidligere programmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. mai 2003 #13 Del Skrevet 27. mai 2003 Men sett i sammenhengen av hele konkurransen, så er Hilde den verdige vinneren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 27. mai 2003 #14 Del Skrevet 27. mai 2003 Enig med Eowyn, Hilde er helt klart en verdig vinner. Ja, hun hang seg på Siw, når det gjaldt orienteringen, men på alle de andre fysiske tingene var hun faktisk suveren. Siv har jo skrytt over hvor flink hun er til å svømme og hvor sterk hun var oppover bakker i forhold til Hilde, synes ærlig talt det ikke var mål i de påstandene, nei. Og hvis dere hadde fulgt med, så innrømmet faktisk Siw at taktikken hennes hadde vært å skulle henge seg i raua på Hilde, hun ble nok ganske overrasket over å selv å føle sin egen taktikk. Hadde Hilde vært bitte litt sterkere i orientering og kanskje ikke vært så nærvøs, hadde hun vunnet med helt klar margin. Siw hadde aldri blitt en verdig vinner, tenk bare på for 2 uker siden hvor hun var på lag med Morten, da hadde Siw og Hilde blitt enige om at de skulle ta seg av orienteringen. Dette gikk Siw tilbake på før konkurransen hadde startet, hun presterte til og med å si til Morten at han ikke måtte vise de andre at det var han som orienterte. Sleipt. Siw har oppført seg sleipt og frekt veldig ofte, det er faktisk en grunn for at hun ikke hadde en eneste taggs, eller hadde vært med på det vinnende laget for ofte. Hilde var rettferdig og ærlig, hun sto for sin mening og alierte seg ikke. I tillegg har hun vært rå sterk gjennom hele konkurransen, selv om jeg personlig mener at på de ukene hadde jeg selv gått mer inn for å lære meg orientering, hvis jeg skulle være så heldig å komme til en finale. Peder og Hilde var mine favoritter fra dag 1, jeg er glad det var de to som vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. mai 2003 #15 Del Skrevet 27. mai 2003 Enig med Pearl. Siw var ikke en verdig vinner, greit at hun var flink med kart og kompass men ellers så har hun kommet videre bare pga flaks...ikke noe annet! Og som sagt, hun var jo ikke noe bedre selv, hun som planla å ligge helt oppe i ryggen på Hilde i finalen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 27. mai 2003 #16 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg synes de riktige vant. Peder og Hilde var absolutt de beste gjennom hele konkurransen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 27. mai 2003 #17 Del Skrevet 27. mai 2003 Synes også at Hilde kom seg videre i konkurransen pga flaks, etter som hun ble regnet som den sterkeste jenta kom hun oftest på "vinner-lag" og derav alle tags'ene, noe hun selv har sagt flere ganger i programmet. Men må si at jeg trodde nok at Hilde og Peder kom til å vinne, og har egentlig ingen problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå