Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Har kjøpt solkrem fra Vichy etter å ha blitt anbefalt det her på forumet, men synes jeg kan rulle den av huden etter påføring. Klør jeg bare litt på armen så ser armen min ut som et ark det har blitt brukt mye viskelær på. Noen som merker det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har kjøpt solkrem fra Vichy etter å ha blitt anbefalt det her på forumet, men synes jeg kan rulle den av huden etter påføring. Klør jeg bare litt på armen så ser armen min ut som et ark det har blitt brukt mye viskelær på. Noen som merker det samme?

Hmm, så rart det var. Bruker båden den som er ment for ansiktet (fet/uren hud varianten) og den for kroppen. Merker ikke noe til dette. :sukk:

Skrevet

Jepp, jeg har akkurat samme erfaringen.

Gjest Gjest_Tirill_*
Skrevet

Hei hvis jeg var deg ville jeg lese bak på innholdsfortengnelsen, nå må du ikke få sjokk, men alle tror at apotekets produkter bare mååå jo være fine, men de er full av kjemikalier, parfyme og sprit. Kjøpte selv Vichy solkrem i fjor som måtte kastes etter en gangs bruk. Begge øynene mine hovnet opp etter å ha smurt inn ansiktet med kremen. Livsfarlig spør du meg.

Gjest Raptuza
Skrevet

All slags solkrem skallar av på meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...