Timian Skrevet 18. mai 2003 #1 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei jenter og gutter! Kjæresten og jeg er uenige: Han mener at det er nesten det samme å ta med en gutt hjem for å SOVE sammen han som å ta han med hjem for å ha SEX! Jeg mener at det er STOOOOR forskjell! Jeg vil gjerne høre noen har noen fornuftige meninger om dette! Det er jeg som dummet meg ut ved å sove sammen en annen gutt like før jeg ble sammen min nåværende kjæreste. Til mitt forsvar må jeg si at jeg var nesten sikker på at jeg ikke hadde sjans på han jeg nå er sammen! Allikevel... jeg fortalte aldri om sove-prosjektet da dette ikke betydde noe for meg og var glemt ganske fort. Dessverre fikk han høre om det på en fest og han ble fryktelig såret og sint! Det er ikke noe jeg vil bruke i mot han eller noe, vil bare høre litt hvordan andre forholder seg til dette! Jeg har ikke hatt sex med så mange, men sovet med flere! Føler meg allikevel ganske uskyldig...!? Tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. mai 2003 #2 Del Skrevet 18. mai 2003 Det er stor forskjell på å sove, og på å ha sex - det burde da han også vite En kan sove i samme seng som mange (tom. guttevenner uten at det gjør noe), men sex har man bare med "spesiellt utvalgte" *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 18. mai 2003 #3 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvorfor skal du forsvare dette overfor kjæresten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 18. mai 2003 #4 Del Skrevet 18. mai 2003 SOVE og SEX er IKKE samme greie nei. Men hvis jeg tenker over det; så hadde jeg ikke likt at typen min tok med seg ei jente hjem til seg for å bare sove heller. Hvis det var en jente jeg kjente, en god venninne så er det greit, men ingen tilfeldige han møtte ute på byen i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. mai 2003 #5 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis det var en jente jeg kjente' date=' en god venninne så er det greit, men ingen tilfeldige han møtte ute på byen i fylla.[/quote'] Men de var jo ikke sammen på dette tidspunktet, så egentlig skulle hun jo ikke ha noe å forsvare ovenfor sin nåværende kjæreste... Jeg og Bananmannen er enige i at den andre ikke har noe med den andres fortid, og vi har heller ikke grunn til å reagere noe på dette, da det skjedde før vi traff hverandre. Hvorfor skal han engentlig henge seg opp i noe som skjedde før dere ble sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. mai 2003 #6 Del Skrevet 18. mai 2003 Dette skjedde jo før dere ble sammen,så hva er egentlig problemet hans? Han har da ingenting med dette,uansett hva som skjedde....... Har han ingen fortid han da? Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. mai 2003 #7 Del Skrevet 18. mai 2003 Selvsagt er det stor forskjell! Har sovet sammen med flere jeg - uten at det ble sex. Noen ganger litt diskusjoner pga dette - selv om jeg aldri har vært noen luremus altså. men gutter og menn hører ikke etter - derfor. Så hvis han mener at dette er det samme, er han nok av de som får beskjed om at det ikke blir noe på han på forhånd, men tror at han skal overtale dama likevel - og kanskje han klarer det. Som tror at nei egentlig betyr ja osv... *himle litt med øynene* Teit fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. mai 2003 #8 Del Skrevet 18. mai 2003 Herreguud, er det mulig. Tuller du eller? Du SOV ved siden av en gutt FØR dere ble sammen? HVA SÅ??? Du sooov?? Hva med de du har hatt sex med da? Det er liksom ikke så farlig, men at du sov sammen med en, DET gjør han et nummer av? Var det noe på gang med deg og din nåværende kjærest da? Hmm...nei du sier du trodde du ikke hadde sjans på han. Herregud, jeg hadde ikke orka diskutert det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 18. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 18. mai 2003 Joda... vi hadde noe på gang på den tiden der! Hadde ikke skjedd noe: Kyss eller date, men vi spiste endel lunsj sammen og hadde en "god tone"... til jeg så han sammen en annen jente opp til flere ganger og var sikker på at de hadde noe på gang og at jeg kunne glemme det! Det er egentlig ikke noe jeg skal forsvare overfor han! Vil bare høre andres meninger om temaet! Jeg har vært singel i nesten all tid... (Noen korte useriøse forhold og lengste forhold på nesten to år!) Han har bare hatt lange forhold og aldri tatt med noen hjem om det ikke var ment som noe mer langvarig fra hans side... Uansett... setter pris på alle svar og meninger! Fint å høre hva dere mener! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 18. mai 2003 #10 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg skjønner han litt da. Hvorfor skulle du sove sammen med den fyren da? Enten det var for å ha sex eller ei. Ser hans tankegang. Men siden det var før dere var sammen og dere bare sov, ser ikke jeg poenget ved å surre rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 18. mai 2003 #11 Del Skrevet 18. mai 2003 Men de var jo ikke sammen på dette tidspunktet' date=' så egentlig skulle hun jo ikke ha noe å forsvare ovenfor sin nåværende kjæreste...[/quote'] Aaaahh... leste visst ikke nøye nok gjennom det! Hvis det skjedde FØR dere ble sammen, hva er da problemet?! Hva jeg gjorde FØR jeg traff typen min trenger da ikke han å vite, og kan ikke gjøre noe med - derfor legger jeg det bak meg. Nå er det VI to som er sammen, og det er det eneste som betyr noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå