Chord Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Vet du om en vannfast mascara du vil anbefale? Gjerne en som gir en liten wow-effekt.. Er viktig at den tåler en regnskur.. Or am I reaching for the stars? Uansett, håper på tips!
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jeg liker YSL sin vannfaste mascara, den gir skikkelig sorte vipper, i tillegg så gir den masse volum uten at vippene klistrer seg sammen. Et annet alternativ er hypnose fra Lancome, den er helt grei, men ikke fullt så god som YSL sin. Dette er nå min mening da.
Flaggermusa Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Eg er veldig fornøyd med Hypnose fra Lancome, får veldig lange vipper med den og mye volum.
Chord Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg liker YSL sin vannfaste mascara, den gir skikkelig sorte vipper, i tillegg så gir den masse volum uten at vippene klistrer seg sammen. Et annet alternativ er hypnose fra Lancome, den er helt grei, men ikke fullt så god som YSL sin. Dette er nå min mening da. Er YSL noe man får kjøpt i vanlige butikker, som f eks H&M? Vil gjerne ha andre forslag også Endret 31. mai 2008 av Rinoa86
Essie_ Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Er YSL noe man får kjøpt i vanlige butikker, som f eks H&M? Nei, da må du i parfymeri. Esthetique for eksempel.
Gjest Lilleulv Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Eg er veldig fornøyd med Hypnose fra Lancome, får veldig lange vipper med den og mye volum. Anbefaler også denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå