HITS90 Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Beklager hvis dette temaet er tatt opp mye før, men er relativt ny her og kunne ikke finne noe veldig om det.. (gi meg evt. en link hvis noen veit om det). Problemet mitt er at selv om jeg pusser tenna 2-3 ganger om dagen blir de aldri hvitere. Jeg har prøvd alt fra de vanlige tannkremene, og sensodyne og yotuel.. Ingenting funker mot gule tenner (har ikke fryktelig gule tenner, men gule i forhold til de fleste andre). Drikker veldig sjeldent kaffe, røyker ikke, trener masse og har et normalt sunt kosthold. Skal møte drømmemannen om 3 uker og MÅ ha hvite tenner til det! Noen som har noen kjerringråd som funker, eller tips til noen hjemmeblekingsmidler som funker og som ikke er alt for dyre? Evig takknemmelig.. ..Gjerne del dårlige erfaringer også.. Om dere fraråder noe så er det og bra. Noen som vet om alle CE-godkjente tannblekingsmidler er trygge og funker? Noen som har erfaring med noen av disse? http://www.ansiktspleie.com/hudpleie/tannb...g-white-go.html http://www.tannbleking.nu/products/DentaWo...lekingspenn.htm Lurer på å velge den siste.. Hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Bland ett jordbær og en teskje bakepulver, puss i vei. Si fra om det virker, og hvor mange ganger det tar før du ser forskjell
yoga Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Bland ett jordbær og en teskje bakepulver, puss i vei. Si fra om det virker, og hvor mange ganger det tar før du ser forskjell Haha Hoho
IloveNY Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 (endret) IKKE BRUK BAKEPULVER! Vær så snill :gjeiper: Jeg har selv brukt crest whitestrips, jeg kjøpte mine i Usa, men vet at man kan kjøpe de på ebay! Men av de 2 du har vist her ville jeg også valgt den siste! Gi beskjed om den funker eller ikke da! Endret 31. mai 2008 av IloveNY
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 "Gule" tenner som ikke kommer av kaffe,brus,røyking,dårlig hygiene osv.er mange ganger et tegn på at man har sterke tenner.Så da kan du trøste deg med det iallefall! Kjøp en elektrisk tannbørste,kanskje det hjelper!
Myztical Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Beverly Hills Formula - Natural White. Denne tannkremen virker, men koster mye i Norge. Kostet bare 85 kr for noen år siden, koster nå 95 kr. Bruker du denne morgen og kveld, vil du merke forskjell. Tannkremen er stor, 125 ml. Smaken er mild, du får IKKE brekninger av den. Den finnes en variant for sensitive tenner, men den har jeg ikke sett i Norge. Den koster bare £2.50 i London, hvis du drar til rett sted. Er du heldig, er den kanskje til og med satt ned til halvpris, £ 1.25! Du får kjøpt det på Lisbeth Parfymeri på Bekkestua i Bærum. Finnes sikkert på parfymerier rundt omkring, spør dem. Her kan du se bilde av tannkremene: http://www.beverlyhillsformula.de/img/products/pair.jpg
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Dette koster penger (ca 3500 kr), men det FUNKER og det er verdt det: Gå til tannlegen. De tar avstøpning av tennene dine. Du får noen myke plastgreier til å ha utenpå tennene som passer perfekt til dine tenner. Disse fyller du med blekemiddel og har på noen timer hver dag. Du ser stor forskjell allerede etter første gang. Bruk til du har helt hvite tenner (noen dager). Når du går tom for blekemiddel kjøper du mer. Bruk så ofet du føler du trenger det (holder med noen ganger i året). Koster ca. 3500 kroner, og deretter et par hundre kr i året om du fortsetter å bleike tennene. Eller du kan fortsette å pusse tennene dine 10 ganger om dagen og kanskje se forskjell om noen måneder... Dyrt, men det er de beste pengene jeg har brukt på utseendet mitt noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå