platy Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hei Er det noen her som liker å gå med herreur? Hva slags merke har du ? Har du noe å anbefale? Noen som liker breitlings herreur?
The Kitten Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har hverken herreur eller dameur. Hilsen The Kitten :banantroll:
platy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Haha..herrelur..jaja Ingen andre her som liker kule klokker? (altså sporty herreklokker )
Gjest Ansjoni Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni
Gjest Helen Parr Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har herreur! Dessuten liker jeg å låne klokke av mannen min. Og det får jeg lov til dersom jeg er snill.
Gjest MrsRobinson Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Ja, eg har herreutgåva av ei pulsklokke (Polar).
platy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har herreur! Dessuten liker jeg å låne klokke av mannen min. Og det får jeg lov til dersom jeg er snill. HVa slags herreur da? hvilke merker? Passer mannen din sine klokker til deg da? Det er kanske klokker som ikke har lenke?
Gjest Helen Parr Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 HVa slags herreur da? hvilke merker? Passer mannen din sine klokker til deg da? Det er kanske klokker som ikke har lenke? De passer fint til meg. Det er forskjellige merker.
platy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. juni 2008 Nei, hverken dameur eller herreur. Ikke for å være frekk, men hvorfor svarer dere som ikke har klokke.. Dere er har vel ikke veldig interesse av klokker, hehe. Bare kom til å tenke på det.
platy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. juni 2008 Nei, hverken dameur eller herreur. Ikke for å være frekk, men hvorfor svarer dere som ikke har klokke.. Dere er har vel ikke veldig interesse av klokker, hehe. Bare kom til å tenke på det.
Gjest joje Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Jeg har en Gucci- klokke i gull som jeg har fått av stefaren min. Har stadig planer om å bytte ut reima til fordel for en mer feminin variant, men har ikke fått surra meg til det enda. Har også en pulsklokke fra Polar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå