Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som liker å gå med herreur? Hva slags merke har du ? Har du noe å anbefale?

Noen som liker breitlings herreur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4 jenteur, derav ett dyrt.

Skrevet

Jeg har hverken herreur eller dameur.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Skrevet

Haha..herrelur..jaja

Ingen andre her som liker kule klokker? (altså sporty herreklokker ;) )

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg har herreur! Dessuten liker jeg å låne klokke av mannen min. Og det får jeg lov til dersom jeg er snill.

Gjest MrsRobinson
Skrevet

Ja, eg har herreutgåva av ei pulsklokke (Polar).

Skrevet
Jeg har herreur! Dessuten liker jeg å låne klokke av mannen min. Og det får jeg lov til dersom jeg er snill.

HVa slags herreur da? hvilke merker? Passer mannen din sine klokker til deg da? Det er kanske klokker som ikke har lenke?

Gjest Helen Parr
Skrevet
HVa slags herreur da? hvilke merker? Passer mannen din sine klokker til deg da? Det er kanske klokker som ikke har lenke?

De passer fint til meg. :)

Det er forskjellige merker.

Skrevet
Nei, hverken dameur eller herreur.

Ikke for å være frekk, men hvorfor svarer dere som ikke har klokke..:P Dere er har vel ikke veldig interesse av klokker, hehe. Bare kom til å tenke på det.

Skrevet
Nei, hverken dameur eller herreur.

Ikke for å være frekk, men hvorfor svarer dere som ikke har klokke..:P Dere er har vel ikke veldig interesse av klokker, hehe. Bare kom til å tenke på det.

Skrevet

Jeg har en Gucci- klokke i gull som jeg har fått av stefaren min. Har stadig planer om å bytte ut reima til fordel for en mer feminin variant, men har ikke fått surra meg til det enda. Har også en pulsklokke fra Polar.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...