Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Del Skrevet 30. mai 2008 Synes dere det går greit å bruke en beige bukse som går til midt på leggen i begravelse? Tenkte å ha svarte sandaler og svart bluse. Lurer også på om det er greit at sønnen min som er 9 år bruker joggesko inntl svart bukse og rutete skjorte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2008 #2 Del Skrevet 30. mai 2008 Det viktigste er vel hva du vil føle deg komfertabel med vil jeg tro. Jeg ville personlig valgt enten skjørt eller lang bukse, og i mørke farger, men jeg ville ikke leet ett øyelokk dersom noen andre gikk slik du beskriver. Jeg personlig ville kledd på sønnen penere sko en joggesko, men igjen, jeg tror ikke jeg ville reagert i det hele tatt om andre gikk med det. Tror du DU vil føle deg komfertabel, og sønnen din, så gå i det, det er ikke noe skrikende feil ved det slik jeg ser, men er du redd for at du kommer til å føle deg ukomfertabel i det, eller sønnens joggesko, så finn på noe du tror du vil føle deg ok i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg ville ikke gått i det selv, hverken korte, lyse bukser eller sandaler. Men de begravelsene jeg har vært i i det siste, kan jeg egentlig ikke en gang huske hvem som var der, langt mindre hva de hadde på seg, fokuset mitt var et helt annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 31. mai 2008 #4 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg synes det viktigste er hva du tror de nærmeste av den avdøde ville likt. Jeg kjenner mange som har likt at folk kommer med litt farge på seg, som synes det er ekstra trist med folk kommer helsvarte. Men så er det andre igjen som er mer tradisjonelle av seg. Det er vanskelig... Om du er nærmest til den avdøde synes jeg du skal gå i hva du føler for, da skal du ikke tenke på hva andre måtte mene! Lykke til og håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 31. mai 2008 #5 Del Skrevet 31. mai 2008 Når det gjelder begravelse, er det jo blitt ganske mange forandringer etterhvert. Jeg synes det viktigste er å kle seg pent (og ikke akkurat se ut som en sex-bombe denne dagen) Pleier å bruke pen svart bukse + dressjakke, og en pen bluse med annen farge. Men synes ikke det nødvendigvis behøver å være svart. Synes sønnen din kan gå i joggesko. En voksen kan ikke komme med joggesko, men det synes jeg faktisk barn kan. Bare han har litt pene klær på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå