Gå til innhold

Stenger visst 9 i steden for 10, middag i ovnen nå, what to do?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Søren! Jeg hadde tenkt til å stikke å trene fra 9 til 10 i dag, og har beregnet middagen deretter, den står i ovnen nå og er vel ferdig rundt hel (7). Men nå oppdager jeg plutselig at treningssenteret stenger klokken 9 fordi det er fredag!

Programmet mitt tar ca en time å komme gjennom, så da må jeg i såfall beregne å dra herfra litt over halv 8, for å få satt igang senest 8.

Det blir vel litt vel tett oppi middagspisingen?

Hva tror dere?

Æsj, blir skuffet nå altså, jeg har kommet inn i en skikkelig bra flow! Hva synes dere jeg skal gjøre? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hæ? :klø:

Jammen har folk problemer å stri med... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Hæ? :klø:

Jammen har folk problemer å stri med... :ler:

Ja, det har jeg faktisk! Skikkelig problemer også, jeg er i en helt jævlig samlivskrise! Trening er en av de måtene jeg holder hodet mitt over vannet på, min mestringsstrategi om du vil. Jeg har lite erfaring med trening fra før av, og vet derfor ikke hvordan man skal forholde seg til det jeg tar opp her. Hadde jeg visst det, ville jeg ikke spurt!

Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med, så vær så vennlig å la være å svare. Jeg har nok vondt i livet mitt nå til å ta i mot unødvendig hets. Hva betyr det for deg om jeg synes det er leit om jeg ikke får trent i dag?

Jeg håper noen andre kan hjelpe meg her

Skrevet

hmm.. du kan jo trene på egenhånd, ta en joggetur eller noe til svetta renner i det fine været :D

Skrevet

Jeg stemmer i sammen med AnAnAss, tren på egenhånd akkurat idag.

Enten jogge, gå en tur i meget rask gange og avslutt med noen mage/rygg-øvelser, kanskje noen push ups eller hva som helst. Da kan du både spise og trene til planlagt tid, uten noe pes.

Lykke til uansett, det er deilig med trening, skjønner godt at du bruker det aktivt når du ikke har det så lett ellers.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Synes du skal spise noe lett, et mellommåltid, og dra og trene :-) Middagen varmer du opp og spiser senere i kveld.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Gå en tur. Stress får opp blodtrykket ditt, og jeg antar du trener for bedre helse, så å styre over dette virker mot sin hensikt.

Nyt den friske luften i steden for å trøkke i treningsstudio akkurat i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...