Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #1 Del Skrevet 30. mai 2008 Er man for stor til å bruke denne buksen hvis man må ha den i 26/33? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #2 Del Skrevet 30. mai 2008 Er man for stor til å bruke denne buksen hvis man må ha den i 26/33? På ingen måte! Jeg har to - i 28/33 og 29/33. Håper ikke jeg har gått rundt i disse buksene og vært altfor stor til dem... Bruker str 36 ellers og føler meg ikke veldig diger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 30. mai 2008 #3 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) 26" er vel en av de minste jeansstørrelsene, så egentlig skjønner jeg ikke spørsmålet? :klø: Endret 30. mai 2008 av Lacuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Del Skrevet 30. mai 2008 26" er vel en av de minste jeansstørrelsene, så egentlig skjønner jeg ikke spørsmålet? :klø: Saken er jo at slike drainpipes passer best for små, tynne jenter som ikke har for store hofter, derfor er spørsmålet om man er for stor til å gå med dem når man bruker 26, som rett nok er en av de minste størrelsene, men ikke den minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 30. mai 2008 #5 Del Skrevet 30. mai 2008 Saken er jo at slike drainpipes passer best for små, tynne jenter som ikke har for store hofter, derfor er spørsmålet om man er for stor til å gå med dem når man bruker 26, som rett nok er en av de minste størrelsene, men ikke den minste. Men selv om man er liten, kan jo fasongen variere? Jeg bruker selv 25/26 i jeans, og har smale hofter, men ganske mye muskler i beina (bygger muskler lett som bare det), og jeg føler at jeg får litt mer "fasong" av den typen jeans. Men man kan jo også ha mer kvinnelig fasong og bruke disse størrelsene, og slike jeans vil jo sannsynligvis også forsterke det. Så mitt tips er nok rett og slett å prøve, og se på seg selv med et kritisk blikk. På meg er smale/rette jeans mye finere enn for eksempel slengbukser, som bare får meg til å føle meg liten og kort i beina, enda jeg har helt normal beinlengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #6 Del Skrevet 30. mai 2008 Men selv om man er liten, kan jo fasongen variere? Jeg bruker selv 25/26 i jeans, og har smale hofter, men ganske mye muskler i beina (bygger muskler lett som bare det), og jeg føler at jeg får litt mer "fasong" av den typen jeans. Men man kan jo også ha mer kvinnelig fasong og bruke disse størrelsene, og slike jeans vil jo sannsynligvis også forsterke det. Så mitt tips er nok rett og slett å prøve, og se på seg selv med et kritisk blikk. På meg er smale/rette jeans mye finere enn for eksempel slengbukser, som bare får meg til å føle meg liten og kort i beina, enda jeg har helt normal beinlengde. Ja, jeg har dessverre ganske omfangsrike hofter, og jeg vil helst ikke at de skal se enda bredere ut... *misunne jenter som har smale hofter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå