Friends Skrevet 9. april 2002 #1 Skrevet 9. april 2002 Er det noen som har erfaring med kjøp av brudekjole via nettet? Er det billigere å kjøpe kjole igjennom nettforhandler fra USA? Hvordan går man frem? Må man betale toll,og hvor mye koster det i frakt? Jeg er på jakt etter en kjole fra Mori Lee. Er det noen som vet hvordan jeg kan sjekke prisen på kjolene?
Pludre Skrevet 9. april 2002 #2 Skrevet 9. april 2002 Hei ! Jeg var inne på Ebay og søkte på Mori Lee og fikk opp 63 treff. Jeg har selv kjøpt kjole på Ebay og var meget fornøyd Pludre 12
june2002 Skrevet 9. april 2002 #3 Skrevet 9. april 2002 Hei! Jeg har også kjøpt kjolen min via eBay, og er kjempefornøyd! Du må huske på at nå har NorCargo tat over pakketjenesten for Posten, og de er nå meget overbelastet, så det tar en tid før pakken blir levert på døren!! Vi betalte nesten 500 kr. i frakt og forsikring for en kjole som kostet 6000 kr. Moms er på 24%, og toll ligger på mellom 14-17% avhengig av hvilke stoff kjolen er laget av...12
Friends Skrevet 10. april 2002 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2002 Hei Jeg forstod ikke helt om de auksjonerte nye eller brukte kjoler? Jeg kunne ikke finn den kjolen jeg er ute etter på eBay: http://www.cepelia.no/brudekjoler/3404ft/3404ft.htm Takk
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #8 Skrevet 10. april 2002 http://www.ladyroibridals.com/s8240/front.html Jeg har fått denne kjolen, som jeg kjøpte på e-bay. Må sy den til litt, og den er litt hvitere enn på bildet, men veldig fin. Jeg må sy inn litt i korsette fordi jeg ikke er D cup Men den satt altså perfekt ellers. Og jeg visste den var noen cm for stor over bysten når jeg bestilte den for det hadde jeg regnet ut. Nor Cargo brukte veldig lang tid på å få den til meg. Jeg bestilte i februar og den ble sendt på dagen, Nor Cargo har sendt den litt rundt omkring i Norge slik at jeg ikke fikk den nå før etter påske. Men det firmaet jeg bestilte hos på internett var virkelig bra. ladyindebt. Det anbefales! Men altså - her er dt penger å spare - og i hvertfall dersom dere har muligeht til å prøve en lignende kjole hjemme før dere bestiller. Emilie.
june2002 Skrevet 10. april 2002 #9 Skrevet 10. april 2002 Hei Friends! Det blir lagt ut nye kjoler hele tiden, så om du ikke fann den nå, så er det bare å følge med! (som sagt så hadde noen akkurat sett den til salgs) Ellers så er det både brukte og nye kjoler som blir lagt ut på eBay; du må nesten lese på beskrivelsen til varenr. om det er ny eller brukt. De fleste jeg har sett på er nye kjoler... Lykke til! 12
CecilieB Skrevet 10. april 2002 #10 Skrevet 10. april 2002 On 2002-04-10 13:40, anonym wrote: http://www.ladyroibridals.com/s8240/front.html Jeg har fått denne kjolen, som jeg kjøpte på e-bay. Må sy den til litt, og den er litt hvitere enn på bildet, men veldig fin. Jeg må sy inn litt i korsette fordi jeg ikke er D cup Men den satt altså perfekt ellers. Og jeg visste den var noen cm for stor over bysten når jeg bestilte den for det hadde jeg regnet ut. Nor Cargo brukte veldig lang tid på å få den til meg. Jeg bestilte i februar og den ble sendt på dagen, Nor Cargo har sendt den litt rundt omkring i Norge slik at jeg ikke fikk den nå før etter påske. Men det firmaet jeg bestilte hos på internett var virkelig bra. ladyindebt. Det anbefales! Men altså - her er dt penger å spare - og i hvertfall dersom dere har muligeht til å prøve en lignende kjole hjemme før dere bestiller. Emilie. Het selgeren "Ladyindebt"?12
CecilieB Skrevet 10. april 2002 #12 Skrevet 10. april 2002 Det var der jeg kjøpte kjolen min også. Kjempeservice. Fikk kjolen på 5 dager, dvs. den gang posten leverte pakkene. http://home.no/lula/brudekjolen.jpg _________________ *Cecilie* -27.april-1212[ Dette Innlegg er endret av: CecilieB den 2002-04-10 18:13 ]
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #13 Skrevet 10. april 2002 kanonflott kjole CecilieB - ikke så veldig ulik den jeg skal ha - jeg har ikke noen pynt av noe slag - kun litt snøring i ryggen .) gleder meg til endelig å få bruke den nå om 10 dager 12
Friends Skrevet 12. april 2002 Forfatter #14 Skrevet 12. april 2002 Hei igjen Hvordan er det man ordner med betaling av moms og toll når pakken kommer hjem til deg på døren da? Er det slik at når kjolen koster under 5000,- slipper man å betale toll på den?Jeg er mins at jeg har hørt det et sted.. Friends
Friends Skrevet 12. april 2002 Forfatter #16 Skrevet 12. april 2002 Hvordan fungerer betalingen av kjolen? Har man noe sikkerhet? Må man betale kjolen før man får den? Friends
jbkaarud Skrevet 12. april 2002 #17 Skrevet 12. april 2002 Jeg har ikke kjøpt brudekjole, men brudepikekjole, brudeslør og smoking via ebay. Dette ble betalt rett etter auksjonen var ferdig via paypal. Dette har fungert kjempefint. Jeg var kjempefornøyd både med brudepikekjole, brudeslør og smoking.
diddi Skrevet 13. april 2002 #18 Skrevet 13. april 2002 5000 er når man tar med seg varen selv inn i landet.
Friends Skrevet 13. april 2002 Forfatter #19 Skrevet 13. april 2002 Hei Hvordan er det man betaler med paypal? Jeg la merke til at ikke alle forhandlerne tok VISA. Friends
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #20 Skrevet 14. april 2002 PayPal er tryggere enn å bruke Visa direkte over nett. Du registrerer deg på paypal.com og oppgir Visanummeret kun til dem. Alle betalinger skjer via dem uten at mottaker ser ditt kortnummer. Jeg har brukt både Ebay og PayPal flere ganger og det fungerer veldig bra. De fleste som selger på Ebay aksepterer PayPal, hvis de ikke gjør det blir jeg litt mer skeptisk til å handle der, siden jeg da må bruke kort over nett. B.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå