Gjest undra Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Hei. Skal gifte meg med min kjære neste sommer i hans hjemland, Gambia. Det blir en muslimsk vielse der nede. Men jag aner ikke hva det går ut på egentlig, altså hvordan foregår det? De er ganske liberalt muslimer. Men noen som vet hvordan sermonien er?? vi skal ned dit i bryllup i sommer, så får jo sett det da. Men er så nyskjerrig...
Gjest J Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hei. Skal gifte meg med min kjære neste sommer i hans hjemland, Gambia. Det blir en muslimsk vielse der nede. Men jag aner ikke hva det går ut på egentlig, altså hvordan foregår det? De er ganske liberalt muslimer. Men noen som vet hvordan sermonien er?? vi skal ned dit i bryllup i sommer, så får jo sett det da. Men er så nyskjerrig... Du kan jo spørre din kommende mann, han må jo vite dette mener jeg?
Gjest undra Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Ja, men han sier så mye tull... Han elsker å lure meg og forteller om "rare" skikker og regler der han kommerfra, også er det bare tøys. Dummet meg sikkelig ut for familien hans første gangen jeg var der for å si det sånn...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Sikkert noen av jentene her som vet: http://freeforum101.com/kulturkollisjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå