Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en nær venninne som skal føde om tre uker. Jeg har veldig lyst til å kjøpe noe til henne, gjerne noe som varer. Jeg hadde tenkt å kjøpe et smykke (de små gutt og jentefigurene som er så populære), men det hadde hun allerede kjøpt selv.

Har dere noen forslag til hva dere hadde satt pris på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det finnes et smykke som består av røde hjerter, også kan du bygge på etterhvert som barnet vokser :) Passer vel egentlig best til jenter da ;)

(Glemte å si at det er armbånd)

Endret av Serenity88
Skrevet
Det finnes et smykke som består av røde hjerter, også kan du bygge på etterhvert som barnet vokser :) Passer vel egentlig best til jenter da ;)

(Glemte å si at det er armbånd)

Er det til voksne? Hun venter en gutt, men så lenge det er mamman som skal bruke det spiller det ingen rolle. Jeg er bare litt skeptisk til smykker med røde hjerter...

Skrevet

Så ikke før nå at det var til henne, trodde det var til barnet jeg! Såjji ;) Jeg var helt utslitt igår, så leste vel for fort :S

Hva med en lang massasje + en varig gave (de røde hjertene er til voksne også ja, men passer nok ikke å gi en dame i allerede voksen alder). Ellers finnes det jo masse smykker nå, selv om gull og sølv er veldig dyrt for tiden på grunn av det ustabile markedet, så da må du ut med endel mer enn du måtte for 2 år siden. Ellers finnes det vel endel fine bøker med bilder og "ordtak" som kan gi støtte i en travel/kjip hverdag. Hvis dere har vært venner lenge kan du gi noe som minner henne om barndommen/ungdomstiden?

Skrevet

Smykke med jente - eller guttefigur hørtes stilig ut. Hvor selges de? Hvor kan de kjøpes?

Er på jakt etter en gave jeg også skjønner du ;)

Skrevet

Thune på Sandvika Storsenter har ihvertfall hatt :) Tror du finner slike jente/gutt-smykker på alle større gullsmedkjeder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...