Gjest glamourgirl Skrevet 30. mai 2008 #21 Skrevet 30. mai 2008 Jeg forlovet meg og giftet meg i 1998... Tenke seg til... Jeg kunne ha vært gift i ti år...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #22 Skrevet 30. mai 2008 I 1998 var jeg tolv år, og fikk min første kjæreste. Skrev masse lapper i skoledagboka med "Velkommen til Bryllupet til XX og XX!" Idag er jeg gift med en annen, med med samme navn, så litt fremsynt var jeg kanskje! :love: Ellers var jeg med på Junior Jeopardy dette året, og ellers handlet livet om Backstreet Boys, diskoteker og håndball. Jeg ble mobbet på skolen, men rundt denne tiden bestemte jeg meg for at det ikke var min feil eller mitt problem, og rett over i 1999 byttet jeg skole, og vil idag si at jeg har et mer fremgangsrikt og givende liv enn mine mobbere!
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 30. mai 2008 #23 Skrevet 30. mai 2008 Da hadde jeg fått barn nr. 3 og var hjemme i tåka med henne, og drømmen min var å få sove en hel natt og få en kveld uten å bære på et kolikkbarn. Og den drømmen gikk i oppfyllelse.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #24 Skrevet 30. mai 2008 Jeg bodde i Oslo, og studerte ved universitetet det første halvåret, ved en høyskole det andre. Visste ikke helt hva jeg ville, studiene var vel et forsøk på å følge en barndomsdrøm som egentlig virket litt foreldet, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre i stedet. Var på interrail for andre gang om sommeren med ei venninne - vi kom ganske skeivt ut av det med hverandre i løpet av turen da ingen av oss var særlig flinke til å sette foten ned eller si meningene våre Ogs tror jeg jeg hadde deltidsjobb et sted hvor jeg møtte en som skal ha litt av æren for å ha vippet meg over til "meg selv". En tid seinere avbrøt jeg studiene og prøvde å finne ut hva jeg egentlig ville - og man kan si at livet har tatt en annen vending siden 1998 Men jeg kunne ikke forutsagt i 98 hvor jeg var i dag - jeg visste vel faktisk ikke navnet på stedet jeg bor nå, en gang
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #25 Skrevet 30. mai 2008 I 1998 var jeg en rundbrenner, totalt gal etter mannfolk. Jeg fylte 20 år det året, avsluttet arbeidsåret mitt og begynte å studere. Jeg hadde ikke så innmari mange drømmer, bortsett fra å komme meg vekk fra typen (i begynnelsen av året) som ikke var noe snill, og bosette meg i en annen by.
Gjest *smak* Skrevet 30. mai 2008 #26 Skrevet 30. mai 2008 Vi bodde i en liten leilighet på 60 kvm med utsikt over fjorden. (savner den utsikten). Ellers var vi forholdsvis nyforlova og lykkelige.
Gjest Gjest_Karine_* Skrevet 31. mai 2008 #27 Skrevet 31. mai 2008 Jeg var 10 år i 1998, bodde hjemme sammen med to snille foreldre, en hund og en kanin, og gikk vel i femte klasse. Jeg ble fremdeles mobbet på skolen, men gjorde det bra faglig og var med i spørrekonkurransen "5 på" på radio sammen med to andre fra klassen. Og det er stort sett de detaljene jeg kan huske fra det året. Livet var bra, sånn i det store og det hele
momo Skrevet 31. mai 2008 #28 Skrevet 31. mai 2008 I 1998 så gjorde jeg vel ikke så mye spesielt og hadde vel ikke store planer og drømmer. Eller begynnelsen av året var jeg sammen med en jeg faktisk så for meg bryllup med, men på høsten ble det et ekstremt stygt brudd. Og da planla jeg og starte og studere for og bli psykolog. Men dette gjorde jeg aldri. Og det er ingen drøm lenger.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #29 Skrevet 1. juni 2008 Inspirert av 2018 tråden så kunne jeg tenke meg å høre hva dere gjorde og drømte om/planla i 1998? Fortell gjerne om hva som gikk etter planen og hva som ikke gikk etter planen:) I 1998 flyttet vi tilbake til byen etter å ha tilbrakt ett år i en annen del av fylket vårt, bare for å "prøve noe annet". Vi var tilbake i våre gamle jobber som vi hadde før, og vi var på jakt etter egnet bolig. Bodde nokså "kummerlig" med tre unger inntil boligen "vår" dukket opp. Her bor vi ennå.... Men jeg har skiftet jobb siden dengang.
Gjest Gjest-M- Skrevet 1. juni 2008 #30 Skrevet 1. juni 2008 Artig med en liten tilbaketitt-tråd:) I 1998 var jeg 31 år, student på 2. året ved en høgskole, alenemamma til to. Var på studietur til Praha en hel uke med klassen min. Det var min første ordentlige utenlandstur, bortsett fra Sverige og Danmark, og var en stor opplevelse. Var i et veldig dårlig samboerforhold, som jeg brøt ut av våren etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå