Gjest Utdrikkningslag Skrevet 30. mai 2008 #1 Skrevet 30. mai 2008 Forloveren min har ordnet med utdrikkningslag, og hun har fortalt meg når det skal være. Og så har hun sagt til meg at ingen har svart på om de kommer. Føler meg helt venneløs jeg nå. Jeg har faktisk ikke lyst til å ha et utdrikkningslag, for da vil jeg bare føle meg enda mer alene tror jeg. Nå vet jeg jo når det blir, så egentlig så kan jeg bare stikke av? Si jeg hadde glemt det eller noe??
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2008 #3 Skrevet 30. mai 2008 Det er ikke sikkert det er riktig helg hun sa Du skal jo egentlig ikke vite!
kelte Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Eller kanskje hun sa det bare for å lure deg? Det tror jeg oxo Å det er ikke sikkert det er den dagen heller. Ta det som det kommer, dette styrer du ikke uansett
Gjest ts Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Jeg ville nok ha tenkt det samme som dere, men jeg føler meg skikkelig venneløs. Jeg har ikke så mange heller, og føler vel egentlig at det er mest jeg som tar kontakt. To har sagt at de ikke kommer, hun ene med en unnskyldning som jeg har veldig stor fortåelse for. Dagen blir nok den hun har sagt, for broren min har avlyst en fest for at dama hans skal komme til meg. Er så utrolig lei meg for tiden, jeg skulle vel ikke være det jeg som faktisk skal bli gift med min store kjærlighet? Føler meg så alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå