Gå til innhold

Noe som gjør at jeg blir fortere og penere brun? (evt betakaroten?)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har jo hørt en del om disse pillene med betakaroten (tror jeg det heter) "gulrot" som man kan ta og at man da blir fortere brun og penere brun.

Stemmer dette?

Hvilket merke bruker evt dere som synes dette fungerer?

Jeg blir ikke så fort brun og blir egentlig mer rød før jeg blir brun, så jeg kunne tenkt meg å prøve noe så jeg blir pent og fort brun:)

Er det evt noe annet jeg kan kjøpe som fungerer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Imsdal
Skrevet

Betakaroten kan gjøre deg fortere brun, men noen vil også oppleve å få en gulaktig brunfarge eller at det ikke har noen effekt i det hele tatt.

Om du liker å ta solarium så kan jeg anbefale slike kremer de selger på automater, særlig tingle eller hva de heter - pass på å velg etter hvilket grunnlag du har fra før! Jeg har god erfaring med disse, det er litt dyrt (20 kr eller noe for en pk) men jeg blir fortere brun av de så jeg slipper ta fult så masse sol.

Har du prøvd selvbruning? Jeg bruker Dove, Summer Glow, synes den gir meg en fin brunfarge ganske kjapt. Har smurt meg med den 3-4 ganger nå, samt tatt sol 25 min x 2, og folk spør om jeg har vært i syden (og jeg får ikke lett farge!!). Synes den er et litt billigere og bra alternativ, synes jeg får et naturlig resultat uten skolder (ser ingen selv ihvertfall :ler: )

Bare husk å skrubb deg for du smører deg inn :)

Gjest Gjest_snuppelupp_*
Skrevet

noen andre tips der ute? var interresant for meg også, dette her :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...