Gå til innhold

Røykesluttpillen Zyban

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg sluttet med zyban i går, da jeg har fullført behandlingen. (7 uker) Røykeslutten har gått kjempefint, ja, det har nesten vært for enkelt synes jeg ;) Eneste bivirkningen jeg merket noe av, har vært røde nupper på kroppen og ansiktet, som selvfølgelig har vært litt plagsomt. Jeg håper de går raskt bort. Siden jeg nesten ikke har tenkt på røyk siden jeg slutta, tenker jeg at det kansje er pga tablettene..

Merket dere noen forandring etter at dere sluttet? Kom det noe som helst sug tilbake? Hvordan gikk det med den mentale helsen? Jeg har gått på anti-depressiva før, så jeg prøver å følge litt ekstra med på psyken..

Noen som vil dele sine erfaringer?

Hilsen Røykfri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lintin
Ingen?

Jeg prøvde Zyban for noen år siden og med meg gikk det ikke bra, fikk store depresjoner og sov ca 12-14 timer dagen.

Skjønte ikke hva som gikk av meg før jeg leste pakningsvedlegget og så at depresjon var en bivirkning, ringte til legen og han ba meg slutte med pillene med en eneste gang.

Har også en kamerat som har brukt disse pillene, men han fikk store bivirkninger i form av allergisk utslett over hele kroppen.

Begge begynte også å røyke igjen kort tid etter at vi sluttet med pillene.

Så her er det dessverre bare dårlige erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...