Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på hvordan man får skjult profil på facebook?

En jeg vet om har profil, men det er kun de som har denne personen på vennelisten som kan søke vedkommende opp. Når vedkommende skriver på "wall"-en til folk, så ser det ut som hun har slettet profilen like etter at hun har skrevet. Man ser ett spørsmålstegn istedet for bilde, og navnet er svart og med tynn skrift (ikke tykk skrift som vanlig).

Jeg vet at vedkommende har profil, da en venn har henne på listen sin, dette har jeg sett når vennen min er pålogget. Jeg og "alle andre" kan ikke engang se at hun er på vennelisten til denne vennen min, selv om jeg vet hun er der.

Det er umulig å å det hele tatt søke opp profilen til vedkommende.

Jeg vet at man kan blokke folk, men kan man blokke alle som man ikke har på vennelisten sin? Og hva er vitsen med profiler som ikke kan søkes opp? Kontaktes man da gjennom e-mail?

(Og nei, hun har ikke blokket meg)

Noen som vet hva jeg mener, og har vært borti dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du mener det jeg tror, så gå på følgende:

- Privacy -> account.

her velger du hva andre skal se. Selv har jeg "only friends" på alt, da unngår du at andre en dine venner kan se profilen, bilder osv.

En annen ting som kan være greit er å fjerne at folk kan gå gjennom vennelisten din. Dette blir gjort på privacy -> Search. Fjern view your friendlist i how people can contact you.

Håper det var dette du ville ha svar på.

Skrevet

Det øverste du nevnte har jeg fra før, det er ikke det jeg er ute etter. Men det siste du nevner "how people can contact you", hvis jeg klikker på det, så får jeg kanskje den effekten at det ser ut som jeg ikke har profil lenger? Altså, at ingen kan søke meg opp med mindre de allerede har meg på vennelisten osv...?

Skrevet

Gå på privacy-> search.

Who can find you in search. -> search visability. Ta friends only. Så fjerner du at folk kan søke etter deg.

Det forrige jeg nevnte hindrer at folk kan gå gjennom vennelisten din, se profilbildet ditt osv, noe jeg personlig syntes er greit at folk ikke kan gjøre.

Skrevet

Facebook finnes på norsk også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...