Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Altså, noen tips?

Mitt første forsøk på å finne Mr Right endte opp med å være en såkalt "snill player", og jeg sitter lurt og dum tilbake og lurer på hvorfor han ikke ringer.

Denne typen var nok en slangs "avansert og snill player"; En helt normal oppegående mann som gav uttrykk for at han søkte den rette, og at jeg føltes som det,....skrev lange vakre email både før og etter vi møttes. Var veldig generøs og skikkelig på alle gangene vi møttes. Men etter at vi begynte det egentlige forholdet stoppet alle vakre ord brått opp, han ble mer distansert og tok mindre kontakt.

Jeg synes egentlig ikke jeg gjorde noe åpenbart feil, men det var jo endel år siden jeg datet sist, har vært gift i mellomtiden. Ja, så jeg var nok et lett bytte.

Men, har du noen tips som jeg kan ta med meg til neste gang? :trist:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Men MÅ det være du som gjorde noe feil da? Kan det ikke hende at det viste seg å ikke klaffe helt likevel, fra hans side? Han behøver jo ikke å være en player fordi om han trakk seg etter hvert vel?

Men sånn generellt, for å unngå de useriøse er man litt tilbakeholden med sex, til man er litt bedre kjennt. Videre ser du om han ringer, sender godnattmeldinger og tar initiativ til å gjøre ting han vet du liker. Rett og slett om han viser genuin interesse for deg som person, og ikke bare i å tilbringe tid sammen med deg, det er en forskjell her.

Man bør kanskje også søke mennesker på andre steder enn byen og nettet. Det er veldig vanskelig å finne de mer seriøse personene her. Man finner nok mange som gir seg ut for å være dette dog.

Skrevet

Det går ikke an å forsvare seg mot å bli såret. Det eneste jeg ville vært litt skeptisk til neste gang var om noen skrev følelsesladde mail til deg før han hadde møtt deg! Du gjorde nok ikke noe annet feil enn at du ikke var den fantasifiguren han hadde laget deg til. Jeg går utfra at dere møttes på nettet eller kanskje jeg misforsto?

Uansett så må man våge for å vinne :)

Gjest Gjest_Stratos_*
Skrevet

Oi som jeg kjenner meg igjen. Jeg var i akkurat samme situasjon og møtte akkurat samme type og fikk akkurat samme behandling...o ja, det var vondt. Var det meg? Var det han? Var jeg for veik? Var han en drittsekk?

Vel, det var han ikke. Når jeg skrelte vekk alt støyet rundt hans oppførsel var nøkkele at han ikke ville være i et forhold. Jeg kunne jo ikke tvinge han til det. Det var bare det at det ikke funket. "It wasn't meant to be." La gå at han ikke hadde ryggrad nok til å si det, det er hans problem.

Poenget er, at etter jeg aksepterte kjernen i saken, og sluttet å grubble over detaljene ble det mye lettere å akseptere. Lettere og gå rakrygget fra et nei, (ganske relevant i andre sammenheng) tenke jeg har gjort mitt beste, jeg går videre uten å se (for mye) tilbake.

Trekk skuldrene tilbake, se fremover. Du gjorde ditt beste. Har tro på deg selv :-). Du må kanskje kysse en del frosk før prinsen kommer, men du kan gjør det verdigheten inntakt.

Ellers les de andre innlegg her nøye. Mange vise ord :-)

Lykke til.

Altså, noen tips?

Mitt første forsøk på å finne Mr Right endte opp med å være en såkalt "snill player", og jeg sitter lurt og dum tilbake og lurer på hvorfor han ikke ringer.

Denne typen var nok en slangs "avansert og snill player"; En helt normal oppegående mann som gav uttrykk for at han søkte den rette, og at jeg føltes som det,....skrev lange vakre email både før og etter vi møttes. Var veldig generøs og skikkelig på alle gangene vi møttes. Men etter at vi begynte det egentlige forholdet stoppet alle vakre ord brått opp, han ble mer distansert og tok mindre kontakt.

Jeg synes egentlig ikke jeg gjorde noe åpenbart feil, men det var jo endel år siden jeg datet sist, har vært gift i mellomtiden. Ja, så jeg var nok et lett bytte.

Men, har du noen tips som jeg kan ta med meg til neste gang? :trist:

Skrevet

Vi møttes på nettet, og møttes i virkeligheten flere ganger før vi startet forholdet. Det var etter første sexen at han ble mer og mer fjern.

Derfor stusser jeg. Vi fortsatte å treffes noen uker til, men han tok mindre og mindre kontakt. Greit nok at man vil leke og ha det gøy, men man trenger ikke å lyve og si mer enn man kan love, føler at det bare var for å få meg i seng. I følge ham var jeg omtrent prinsessen av jeg vet ikke hva, før han fikk meg i seng (og så dårlig var jeg ikke i senga at det var grunn til brudd! :skratte: )

Han viste alltid interesse til og beundring for meg som person da, vi snakket alltid lett og ubehindret og lenge om alt mellom himmel og jord, i tillegg til at vi hadde liknende interesser. Det var kanskje det som holdt forholdet gående, at vi trivdes så bra som venner. Men da kunne han vel ha stoppet opp tidligere, han må da ha merket tidligere at jeg ikke var drømmedama?

Han har dessuten en del veldig korte forhold bak seg, likt dette, de siste årene.

Jeg tror typen rett og slett har fått bindings angst pga skilsmissen, men trenger litt bekreftelse og sex i ny og ne. Jeg får kanskje bare være glad at jeg slipper å drasse med en mann med masse personlige problemer og og dårlige vaner :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

mm, ikke normal oppførsel..

personlige problemer fører til den aferd du kan observere her, burde vært tegn du kunne "tatt han" på tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...