lurifax Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg lurer på hvor mye man tjener som faglært kokk i ferskvaredisk som foreksempel på meny?
Thorn Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Ja, det var et godt spørsmål! Står selv i ferskvaredisken på Meny, og tjener 120 kr timen som ufaglært. Kan spørre kollega'n min i morgen hva han tjener Har nettopp gått opp i lønn, men mener å huske at det var rundt 150 kr før...? Men som sagt, skal prøve å huske å spørre i morgen.
Gjest Gjest_Hikari_* Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Ja, det var et godt spørsmål! Står selv i ferskvaredisken på Meny, og tjener 120 kr timen som ufaglært. Kan spørre kollega'n min i morgen hva han tjener Har nettopp gått opp i lønn, men mener å huske at det var rundt 150 kr før...? Men som sagt, skal prøve å huske å spørre i morgen. Nå er det sjekket, og det endelige svaret er 153 kr timer
lurifax Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2008 Nå er det sjekket, og det endelige svaret er 153 kr timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå