Alice Ayres Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Husker ikke navnet i farta og jeg befinner meg på jobb, så navnet får jeg komme med senere. Jeg snublet over et fantastisk slankepreparat for en ukes tid siden. Jeg har gått ned 3 kilo på en uke nå - til tross for at jeg har trent som en tulling. Preparatet må tas i forbindelse med trening, så det er ikke noe sultemiddel - men det funker kjempegodt.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jamen, så kom med navnet da, frøken. Ikke bare sleng ut sånne vidundermidler uten et navn. Vi er mange som vil bestille dette vidundermiddel. Ps, hvis det kun fåes kjøpt "overthere" så er jeg ikke sikker på om det er noen vits at du forteller oss det, da.
Gjest Thalee Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg gleder meg til å høre hva dette er for noe!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 og de som ikke trener?. kan man ta det hvis man bare går tur også?
Alice Ayres Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 og de som ikke trener?. kan man ta det hvis man bare går tur også? Det vet jeg ikke, men jeg fant navnet nå. Produktet heter Lipovox og kan bestilles her.
Alice Ayres Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Jamen, så kom med navnet da, frøken. Ikke bare sleng ut sånne vidundermidler uten et navn. Vi er mange som vil bestille dette vidundermiddel. Ps, hvis det kun fåes kjøpt "overthere" så er jeg ikke sikker på om det er noen vits at du forteller oss det, da. Jeg er nokså sikker på at du kan få sendt det til Norge.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Dette er nok humbug, pleier å være det med produkter som lover kraftig vektsenkning uten å løfte en finger..
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 En av mange nettsteder som sier det IKKE virker.
Alice Ayres Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2008 En av mange nettsteder som sier det IKKE virker. Vel, det virker i mitt tilfelle. Det vil alltid finnes kilder som sier både det ene og det andre - uansett hva man prøver. Det virker for meg - og det er det som teller. Har forsøkt et par andre produkter - uten at det virket.
Crash Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 "Spis sunnere, tren mer og ta disse superdyre pillene, så går du ned i vekt!"
Gjest herskerinnen Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 Vel, det virker i mitt tilfelle. Det vil alltid finnes kilder som sier både det ene og det andre - uansett hva man prøver. Det virker for meg - og det er det som teller. Har forsøkt et par andre produkter - uten at det virket. Og hvordan vet du at det er FETT du har gått ned og ikke VANN? Selv tallet på vekten viser mindre, betyr ikke det at du har gått ned FETT! Men for all del, verden vil bedras og det forundrer meg stadig hvordan folk hopper lettlurt på slike produkter som er "for godt til å være sant" og sløser bort penger, istedet for å bruke tid og penger på å legge om livsstilen.........men for all del, det er ditt liv, din kropp og dine penger.
Lille Lea Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Hva skjer med hissige kommentarer her? Hun kom jo bare med en positiv erfaring.. herremann altså.. Hissipropp!
Gjest Herskerinnen Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Hva skjer med hissige kommentarer her? Hun kom jo bare med en positiv erfaring.. herremann altså.. Hissipropp! Fordi det er lureri.............hun lurer seg selv, men for alle del, verden vil bedras.......... Tenk dere om folkens, hadde det funnes superpiller som gjorde at man kunne knaske de for at fettet "forsvinner" hadde vel legene benyttet dette på overvektige.
Gjest tja Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 Fordi det er lureri.............hun lurer seg selv, men for alle del, verden vil bedras.......... Tenk dere om folkens, hadde det funnes superpiller som gjorde at man kunne knaske de for at fettet "forsvinner" hadde vel legene benyttet dette på overvektige. Hun trener også, er det ingen som har fått med seg det?
Wildy Skrevet 5. juni 2008 #15 Skrevet 5. juni 2008 Og jeg har mine sterke mistanker om at treningen gir adskillig bedre resultat enn piller. Men for all del, om det hjelper til på motivasjonen, så knask ivei. ..... om slike piller virklgie hadde fungert.... hvorfor i allverden er det da så mange som sliter med overvekt?
wind-up bird Skrevet 5. juni 2008 #16 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har gått ned 3 kilo på en uke nå - til tross for at jeg har trent som en tulling. Det er vel normalt å gå ned i vekt når man trener mye? :klø:
Tabris Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 Denne tråden er vel ironisk ment av trådstarter, vil jeg tro.
Gjest herskerinnen Skrevet 5. juni 2008 #18 Skrevet 5. juni 2008 Hun trener også, er det ingen som har fått med seg det? Akkurat........og du tror fortsatt det er pillene som er så vidunderlig?
Gjest Bellatrix Skrevet 5. juni 2008 #19 Skrevet 5. juni 2008 Dette er nok humbug, pleier å være det med produkter som lover kraftig vektsenkning uten å løfte en finger.. Det er jo ikke uten å løfte en finger, man må trene. Og ved å trene, kan man slanke seg.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. juni 2008 #20 Skrevet 5. juni 2008 Det er vel normalt å gå ned i vekt når man trener mye? :klø: Nettopp. Kosthold er selvfølgelig viktig, men trenign er trening. Kroppen liker trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå